Baru Je Aeril Ditegvr Tak Takvt SPRM, Sekali Harini Wawa Zainal Dedah Sesuatu Pula

MInggu ni kec0h di media sosial tentang SPRM tahan instafamous dan selebriti yang dikaitkan dengan pengubalan wang har4m.

Shuib sepahtu juga ada terlibat sekali dalam si1asatan pihak SPRM. Disebabkan kes masih dalam si1asatan Shuib tidak dapat keluarkan apa apa kenyataan.

Netizen macam biasa akan buat bermacam macam spekvlasi dan ianya berpunca sebelum ini Shuib seperti selalu menunjukkan kemewahan seperti kereta dan jam tangan.

Aeril Zafrel pun antara selebriti yang ada menunjukkan kemewahan. Oleh hal yang demikian, pelakon kacak Aeril Zafrel telah dinasihati oleh warganet agar tidak terlalu menayang kekayaan di Instagram bimbang menjadi salah seorang yang dipanggil oleh pihak berkuasa.

Ini susulan daripada muat naik Aeril yang memperlihatkan pejabat urusan Wawa Cosmetics serta kereta mewah milik pasangan selebriti tersebut.

Ada netizen yang tanya tentang SPRM kepada Aeril Zafrel dan ini jawapan dia .. memang kelakar.

Walau bagaimanapun, kebanyakkan netizen mempercayai bahawa pasangan ini menggunakan saluran yang betul dalam perniagaan kosmetik mereka sehingga mampu meraih pendapatan yang besar.

Mereka juga mengakui terinspirasi dengan pasangan pelakon Aeril Zafrel dan Wawa Zainal dan mendoakan mereka kekal berbahagia hingga ke Jannah.

Wawa Zainal Buka Mulut Hal Kehidupan bersama suaminya Aeril Zafrel

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon dan pasangan usahawan, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel yang kini semakin berjaya dalam bidang diceburi mereka itu.

Sekali gus menjadi inspirasi buat orang ramai dengan kisah kejayaan mereka yang pastinya tidak mudah untuk berjaya. Menerusi posting bagaimanapun, Wawa Zainal turut menulis kapsyen panjang mengenai kisah jatuh bangun yang turut dihadapinya dan suami.

“Susah kan nak kurus?? Macam tu jugak la dengan kejayaan… bukan harini buat esok da kaya, Wawa dan Aeril pun bisnes da lama.. jual baju pernah, jual tudung pernah, jual contact lens…”

Wawa Zainal yang turut memuat naik satu rakaman video sedang melakukan aktiviti turut akui bahawa susah untuk kurus dan baginya begitu jugalah dengan kejayaan yang tidak mudah untuk terus berjaya.

Malah, dia dan suami juga mengambil masa yang lama dan pernah jatuh serta bangun semula untuk memperoleh kejayaan.

“Sehingga la @wawacosmeticshq sekarang, since 2016… 4 tahun bukan sekejap, pernah jatuh bangun balik, siapa kata Wawa instant kaya cubit dia.

“Now pun tak kaya lagi pun. Alhamdulllah cukup memadai buat Wawa dan team. Syukur, so cerita dia siapa nak kurus? Jom gym hehehe” tulis Wawa Zainal di Instagram.

Diruangan komen pula, rata-rata meninggalkan pelbagai reaksi dan dalam pada masa yang sama posting terbabit juga meraih ribuan tanda suka.

Reaksi diruangan komen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Aeril Ditegvr Tak Takvt SPRM, Sekali Harini Wawa Zainal Dedah Sesuatu Pula"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*