Kec0h Founder Disimbah Air, Sekali Pemilik Restoren Kngsi Rakaman Dari Sudut Lain Apa Yang Sebenar Berlaku

Marketing atau benar benar terjadi kejad1an ini? Anda baca dan nilaikan sendiri.

Tul4r di media sosial satu video LIVE dimana seorang founder produk yang digelar EEIN telah dis1mbah dengan air dan dik4sari ketika dia sedang buat LIVE di kedai makan.

Video tersebut menjadi tul4r dalam tempoh yang singkat. Siapa yang mengikuti LIVE tersebut pasti terkejvt dengan kejadian tersebut.

Namun , mengikut k0men yang teIah ditinggaIkan oleh salah seorang ntlzen , dia dikatakan geIak dan bercakap terlalu kuat didaIam kedai tersebut sehingga mengg4ngu orang lain. Dia juga dikatakan menggunakan kata-kata yang tidak eI0k semasa Iive tersebut.

Lelaki bernama Ridhuan Wan adalah yang telah menyimbah air kepada founder tersebut. Dia membuat satu video penjelasan untuk memberitahu sebab kenapa dia buat demikian.

Dia beritahu bahawa sebelum kejadian simbah air, dia telah pun menegur EEIN beberapa kali untuk menjaga adab dan hormat pada pelanggan lain di dalam kedai tetapi tegvran dia tidak diendahkan.

Justeru itu dia telah ambil keputusan untuk terus menegvr dengan cara kas4r. Jom dengar penjelasan penuh dia.

“Dgr sbelum nk kec4m” – Ridhuan Wan

Pemilik restoren NASI DAGING SEMPOI telah muat naik rakaman sebenar apa yang terjadi sebelum Founder tersebut disiram air minuman ketika sedang buat LIVE.

Jika dilihat pada rakaman lelaki tersebut telah pun menegvr founder itu tetapi tegvran itu tidak diendahkan. Oleh kerana itu kemungkinan besar lelaki itu telah hilang sabar dan ambil keputusan untuk terus menyiram founder eein dengan air minuman serta menarik founder sehingga jatvh dari kerusi.

Rakaman Dari Pihak Restoren

“Assalammualaikum sis mintak maaf kepada custermer NASI DAGING SEMPOI yg berada dalam kejadiaan disini siang hari tadi .. sis sebagai owner berharap benda sebergini tidak akan terjadi lagi di kedai sis ….hormat lah sikit orng lain dan sis sebagai owner .. harap korang boleh settle cara baik2 k…kerana mulut badan b1nasa!!”

VIDEO:

Pemilik restoren juga harap perkara ini dapat diselesaikan secara aman. Beliau berulang kali memohon maaf kepada pelanggan lain berada di dalam restoren tersebut ketika kjadian itu berlaku.

Rata rata netizen menyuruh founder EEIN untuk terus buat laporan polis kerana telah dik4sari. Founder EEIN juga telah memuat naik satu status malam tadi jelaskan dari sebelah dia sendiri.

Yang tidak ada kena mengena jangan la dok mmndai tambah tu ini , batu api sana sini mengervhkan lagi keadaan , saya pun mg4ku salah , mgkin xramai org blh terima cara penyampaian yg sy cuba smpaikan , nk ajar org cara jana INCOME , cuba korang di tempat sy ketika Live tu , TIDAKKAH ? anda mmprtahankan IBU anda yg sedang dipersoalkan? “Mak engkau tak malu ka?” , mcm mana kau tahu mak aku malu? , prnh jmpa tnya Mak aku depan-depan Ka?

 

Jadi setelah anda melihat semuanya adakah ini benar benar berlaku atau hanya sekadar marketing? Bincangkan ..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : AwatttSyeikhhh Network

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kec0h Founder Disimbah Air, Sekali Pemilik Restoren Kngsi Rakaman Dari Sudut Lain Apa Yang Sebenar Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*