Shaheizy Sam Buka Mulut

Penuh dengan kejutan, itulah gambaran yang dapat diberikan untuk Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-33 di Axiata Arena, Bukit Jalil, malam tadi. Tahniah diucapkan kepada Haqiem Rusli diumumkan sebagai pemilik trofi Bintang Paling Popular, dan beberapa barisan artis lain yang telah bekerja keras demi membina nama dalam kerjaya seni di Malaysia.

Selain keunikan tanpa penonton di lokasi, anugerah berprestij tersebut juga dimeriahkan dengan pelbagai fesyen selebriti tempatan yang pelbagai mengikut SOP yang telah ditetapkan.

Apa yang menarik perhatian ramai adalah penampilan pelakon Shaheizy Sam ketika menyampaikan trofi, yang dikatakan tidak sesuai untuk tontonan ramai.

Menurut portal, Public Health Malaysia, mereka sedih kerana budaya tidak elok dipertontonkan umum.

Ramai tidak berpuas hati dengan penampilan tersebut kerana khuatir ia mampu memberi pengaruh burvk kepada anak muda.

Sebelum ini Shaheizy Sam telah pun buat kenyataan kepada media tetapi dia masih terus dikec4m netizen kerana kelalaian beliau. Ada yang tinggalkan komen bahawa Sam memang sengaja kerana dia memang menjual juice vape.

Sam tampil dalam video dan dia memohon maaf atas kekhilafan beliau. Sejujurnya dia beritahu bahawa dia terlupa yang peralatan elektron1k itu masih tergantung dileher beliau ketika naik ke pentas.

Video Penuh Sam:

Respond netizen terhadap video mohon maaf sam.

“Alahamdulilah ..manusia macam ni lah kita respect ..akaui kesalahan diri sendiri …x belagak dan sombong .. Good job sam”

“Kami maafkan…yg x maafkan bukan manusia…sebab mana manusia tak pernah buat salah…cuma jadikan prngajaran kehidepan selagi bernyawa..sama2 kita perbaiki diri…Aamin”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : AwatttSyeikhh Network

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Shaheizy Sam Buka Mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*