“Rasa Sak1t Yang Paling Menger!kan”- Eira Syazira Hadir Ke Mahkamah Syariah Jadi Tanda Tanya

Baru-baru ini pelakon terkenal Eira Syazira menggemparkan media sosial apabila memuat naik fotonya berada di Mahkamah Syariah Shah Alam ditemani pelakon Izreen Azminda.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by E I R A S Y A Z I R A (@eirasyaziraofficial)

“Rasa sak1t yang paling menger1kan adalah ketika aku mencuba tersenyum hanya untuk menghentikan airmataku agar tidak jatuh. #IzlynKarina 😪 #HilangkahJanjiKita #EiraSyazira #ActorsLife”

Mesti ramai yang tertanya-tanya apakah maksud disebalik kapsyen itu dan apakah tujuan dirinya berada di Mahkamah tersebut kan?

Rileks, tenang semuanya! Eira berada di Mahkamah berkenaan bukan kerana kes cer4i ataupun dipanggil SPRM, tetapi sebaliknya menjalani penggambaran sebuah drama terbaharu Hilangkah Janji Kita yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.

Eira juga dilihat turut berkongsi sedutan babak beliau berada di Mahkamah berkenaan bersama pelakon lain iaitu Izreen Azminda dan Zarul Umbrella.

Fuh mesti terkejut suami Eira Syazira iaitu Azad Jazmin ataupun lebih mesra dipanggil Pak Azad bila melihat gambar tu kan!

Meninjau di ruangan komen, rata-rata peminat Eira pun sudah tidak sabar melihat drama yang bakal ditayangkan itu.

Okay, korang semua dah boleh menarik nafas lega!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HOT.FM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Rasa Sak1t Yang Paling Menger!kan”- Eira Syazira Hadir Ke Mahkamah Syariah Jadi Tanda Tanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*