Netizen Meluat Tengok Neelofa & PU Riz?

Umum mengetahui tentang pertunangan pasangan bahagia ini. Seluruh peminat di segenap pelusuk tanah air mendoakan pasangan ini berbahagia hingga ke jinjang pelamin.

Mana tidaknya, pasangan Neelofa dan Riz ini nampaknya begitu serasi bergandingan dalam bisnes mahupun program-program keagaamaan yang mereka anjurkan bersama.

Tidak hanya bergandingan dalam channel telegram keagaamaan, mereka juga dikhabarkan muncul dengan platform bisnes yang terbaru yang bakal dikongsi dengan para peminatnya iaitu Markaz Tijari.

Baru-baru ini, Neelofa dikatakan tersasul memanggil Riz dengan panggilan “sayang” dalam sebuah program “live” yang sedang dianjurkan. Gara-gara tersasul ini, Neelofa kelihatan tersipu-sipu dan cepat-cepat pula menukar topik yang lain.

Dalam instagram yang dikongsikan, rata-rata peminat turut meraikan kebahagian yang dipamerkan Neelofa dan Riz, maklumlah, tak lama lagi mereka akan disatukan, mestilah hati masing-masing sedang berbunga-bunga dan tak sabar untuk melayari bantera rumah tangga.

Namun melihat komen- komen yang meyokong pasangan ini, kelihatan seperti netizen pula yang tak sabar-sabar ya?

lini IG tu lofa dh pun removed-

komen2 melua4  netizen

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : https://apaceritatv.com.my/netizen-melu4t-tgk-lofa-dan-riz-lofa-tersasul-pangil-syg-depan-org/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Netizen Meluat Tengok Neelofa & PU Riz?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*