“Rahang Terkehel, Tayar Rosak Teruk” Naim Daniel Kem4langan, Hilang Kawalan Selepas L4nggar ‘Divider’

PENYANYI Naim Daniel berdepan situasi cem4s apabila terlibat dalam kem4langan jalan raya di Lebuhraya Kajang-Seremban (LEKAS) kira-kira pukul 12 tengah hari, Khamis.

Menurut Naim, kereta jenis Ford Ranger pacuan empat roda yang dipandunya terbabas dan mel4nggar pembahagi jalan ketika dalam perjalanan ke Sri Pentas bagi rakaman sebuah program hiburan.

“Naim dan kakak dalam perjalanan nak pergi kerja untuk rakaman di Sri Pentas, tiba-tiba terlanggar divider dan dan keadaan agak cem4s.

Naim berkongsi insiden kem4langan di Instagram.

“Alhamdulillah saya dan kakak tak apa-apa, cuma rahang rasa terkehel sikit nak bercakap pun agak sukar sementara menunggu kereta kena towing.

 

Alhamdulillah saya dan kakak tak apa-apa, cuma rahang rasa terkehel sikit nak bercakap.

NAIM DANIEL

PENYANYI

Tambah Naim situasi semakin cemas apabila dia cuba mengelak kereta dari arah belakang hingga menyebabkan dia hilang kawalan.

Biarpun kereta miliknya itu mengalami kerosakan di bahagian depan, namun Naim bersyukur kerana dia dan kakaknya tidak mengalami sebarang keced3raan serqius.

Sementara itu, penyanyi lagu Sembah ini berkata, dia tidak dapat meneruskan rakaman program berikutan mahu menyelesaikan urusan kem4langan tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Rahang Terkehel, Tayar Rosak Teruk” Naim Daniel Kem4langan, Hilang Kawalan Selepas L4nggar ‘Divider’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*