‘Sayang Bad4n Tu Nak Pakai Lama’, Pant4nglah Betul-Betul’ – Netizen

Seperti semua sedia maklum pelakon cantik Emma Maembong, telah selamat melahirkan cahaya mata sulung bersama pasangannya Muhammad Shazli Azhar, pada 8 November yang lalu. Berita gembira itu dikongsi menerusi platfom Instagram suaminya sebelum ini.

Namun, baru-baru ini Emma menerima krit1kan yang ‘ped4s’ daripada netizen selepas memuat naik beberapa keping gambar di platfom Instagramnya.

Menerusi perkongsian gambar Emma bersama kakak dan kawannya seolah-olah mereka sedang berada di sebuah pasar raya lengkap berpakaian sukan. Namun, netizen-netizen yang ‘prihatin’ mempersoalkan tind4kan Emma Maembong yang seolah-olah tidak berp4ntang dengan baik.

Tidak berakhir di situ, terdapat juga komen-komen ped4s  yang menasihatkannya supaya berp4ntang dengan sebaik mungkin. Sebelum ini, walaupun sedang berp4ntang Emma Maembong kerap berkongsi aktiviti-aktiviti yang dilakukan olehnya di Instagramnya.

Perkongsian tersebut telah meraih ratusan komen netizen yang prihatin akan kesihatan Emma Maembong. Tetapi jika diikutkan tempoh berpantang mengikut adat Melayu seseorang yang telah melahirkan anak perlu berpantang selama 44 hari dan semalam Emma Maembong sudah memasuki 32 hari berpantang yang bermula 8 November yang lalu.

Terdahulu, Emma Maembong dan suaminya telah selamat mendirikan rumah tangga pada 20 Februari yang lalu. Apa-apa pun kita doakan yang terbaik buat Emma Maembong ya!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Emma Maembong via ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Sayang Bad4n Tu Nak Pakai Lama’, Pant4nglah Betul-Betul’ – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*