Terkini-video daie syed dgn awek cun dlm kereta dan ada bukti screenshot pengakuan gadis2 itu?

Da’i Syed perangkap m4ngsa melalui direct message, ajak keluar makan, perd4ya balik rumah 

KETIKA orang ramai mempersoalkan kenapa dengan mudah gadis-gadis yang mendakwa menjadi m4ngsa perbuatan terktuk Da’i Syed mengikutnya pulang ke rumah, selebriti rancangan agama itu dipercayai menggunakan medium media sosial untuk memperdayakan m4ngsa.

Perkara itu didedahkan oleh Pengarah Jabatan Si1asatan Jenyah Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed yang mengatakan suaspek menggunakan modus operandi yang sama iaitu berkenalan melalui Instagram, mengajak m4ngsa keluar makan sebelum memperd4ya mereka ke rumahnya untuk melakukan perbuatan terkv tu k itu.

“Svspek mula berkenalan dengan mangsa melalui direct message (DM) dan semua mereka adalah pengikut di Instagram.Suspek akan mengajak mngsa keluar makan atas pelbagai alasan termasuk atas kapasiti sebagai da’i, rakan Instagram dan perniagaan.

“Kemudian saspek atas pelbagai alasan membuat helah dan memperdaya serta memerangk4p m4ngsa sebelum bawa balik ke rumah. Ketika di rumah berlaku perkara tanpa ke rel4an.

Huzir berkata demikian ketika sidang media di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman pada Selasa.

sumber mstar

video di bawah

sumber video di atas  Syazwan Aznee

video daie syed keluar l0 kap

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: https://apaceritatv.com.my/terkini-video-daie-syed-dgn-awek-cun-dlm-kereta

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Terkini-video daie syed dgn awek cun dlm kereta dan ada bukti screenshot pengakuan gadis2 itu?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*