“Nanti Pergi Sekolah Perut Ada Babyy” Remaja Perempuan Baru Masih Bersekolah Bernikah Di Kelantan

Di TikTok, seorang pengguna yang dikenali sebagai @hariafiqah1, telah memuat naik beberapa video mengenai majlis perkahwinan satu pasangan muda.

Menurut wanita tersebut, anak saudaranya yang juga pengantin perempuan baru sahaja berumur 15 tahun dan pasangannya pula berusia 17 tahun.

Menerusi video TikTok yang dimuat naik, pasangan pengantin tersebut kelihatan mengenakan busana berwarna biru gelap sambil diiringi paluan kompang. Pasangan tersebut juga kelihatan sama cantik dan sama padan ketika sedang berarak untuk berjumpa antara satu sama lain.

Menurut sumber yang sama, pasangan tersebut dipercayai melangsungkan perkahwinan di Tanah Merah, Kelantan.

Susulan daripada video majlis perkahwinan pasangan tersebut, rata-rata netizen telah meninggalkan pelbagai komen. Menurut netizen, pasangan tersebut masih muda dan dibawah umur. Perkahwinan mungkin terlalu awal buat kedua-dua mereka.

Namun begitu, ada juga yang mendakwa majlis perkahwinan pasangan remaja tersebut sekadar lakonan semata-mata bagi menjayakan photosh00t.

Setakat ini, video perkahwinan pasangan tersebut telah mendapat ratusan ribu tontonan termasuk komen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Hariafiqah 1 via Oh BUlan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Nanti Pergi Sekolah Perut Ada Babyy” Remaja Perempuan Baru Masih Bersekolah Bernikah Di Kelantan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*