Kanak2 Dicivm Oleh Abang Angkat, Ini Kata2 Padu dari Tmj

Terbaru, Duli Yang Amat Mulia, Mejar Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor (TMJ) tampil memberikan respon menerusi Instastory berhubung video tersebut.

Ini adalah salah

Foto: TMJ

Jelas baginda, perkara seumpama ini tidak sepatutnya berlaku. Baginda juga turut berpesan kepada semua ibu bapa di luar sana untuk lebih berhati-hati dan berwaspada agar kejadian seumpama ini tidak lagi berlaku.

Ini adalah salah, cukup cukuplah, ps1ko!

Kepada semua ibu bapa di luar sana tolong ajar anak anda mengenai salah laku seksval terhadap kanak-kanak. Ajar anak perempuan anda, dan pada masa yang sama terhadap anak lelaki anda yang mungkin terlepas pandang mengenai isu ini. Ajar mereka mana yang salah dan betul. Jangan biarkan orang luar atau saudara sendiri mengambil kesempatan terhadap mereka.

Bahkan, baginda turut menggesa supaya ibu bapa ‘membuka mata’ dan mengajar anak-anak mereka mengenai salah laku jen4yah seksval yang semakin bertambah saban hari.

Instastory TMJ

Terdahulu, tular beberapa klip video di mana seorang lelaki bertindak mencivm mulut adik angkatnya sendiri. Walau bagaimanapun, video tersebut telah meraih kec4man daripada warganet.

Sumber: TMJ

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kanak2 Dicivm Oleh Abang Angkat, Ini Kata2 Padu dari Tmj"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*