Susulan Isu Sajjad, Sekali Ini Pesanan Padu Datuk Aliff Syukri Buat Ramai Terkejvt

Susulan isu murt4d Saj4t atau nama sebenarnya, Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menasihatkannya untuk menghormati undang-undang dan agama Islam.

Aliff turut meminta Sajat menyerah serta tidak mempermainkan isu murt4d sebaliknya menjadi seorang manusia yang sentiasa mahu berubah ke arah kebaikan.

‘Kita sebagai seorang manusia, perlu menghormati undang-undang. Tak salah jika kita meng4ku sal4h. Itu tidak bererti kita kal4h. Kita rakyat Malaysia, ada undang-undang yang perlu kita patuhi.

“Sebagai sahabat, saya tak mahu Nur Sajat kelu4r daripada Islam atau murt4d. Jangan tertek4n dengan segelintir warganet. Menyerahlah. Ikut garis panduan dan undang-undang,” katanya.

Dalam pada itu, Aliff berkata dia sudah lama tidak berhubung dengan Sajat namun mendiakan agar sahabatnya itu sentiasa tabah dengan segala ujian.

“Saya tidak mahu terlibat dalam urusan dia dan sebenarnya kami sudah lama tidak berhubung. Saya doakan yang terbaik untuk dia,” katanya.

Terdahulu, kec0h mengenai satu video mengenai Sajat memaparkan usahawa kosmetik itu seolah memberi gambaran mahu keluar daripada agama Islam.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Susulan Isu Sajjad, Sekali Ini Pesanan Padu Datuk Aliff Syukri Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*