Slepas Muncul Buat Llve KeIuar Agama, Status Terbaru Di Ig Sajjatt Bvat Ramal Netlzen Terkjut.

Kuala Lumpur: Usahawan k0ntroversi, Muham.mad S4jjad Kamaruz.zaman atau popular disapa S4jat terus mengh1langkan diri daripada radar apabila g4gal dikesan pihak berkuasa dan media tempatan.

Usaha untuk menghubungi S.ajat untuk mendapatkan komen berhubung k0ntroversi demi k0ntroversi yang terp4lit atas dirinya tidak berjaya apabila mesej dan panggilan tidak dijawab.

Malah menerusi tinjauan di akaun media sosial, S4jat dilihat menyah4ktifkan akaun Instagram miliknya.

S4jat kini dibvru pihak pengvat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) selepas dik3nakan w4ran t4ngkap tanpa jaminan kerana g4gal hadir ke m.ahkamah pada sebutan semula k3snya, Selasa minggu lalu.

Terbaharu, tul4r sebuah video yang memaparkan pengakuan usahawan kosmetik berusia 36 tahun itu seolah-oleh berniat menukar agama.

Bagaimanapun tidak dapat dipastikan tarikh video itu dimuat naik sama ada, ia video baharu atau lama.

Video berdurasi 1 minit 48 saat tul4r di media sosial memaparkan luahannya yang seakan-akan mahu menukar agama selepas mendkwa kec3wa dengan orang di sekeliling termasuk dengan apa yang berlaku kepadanya.

Video:

KKKM Sedia Membantu

“Kita (Kementerian Komunikasi dan M.ultimedia – KKMM) sedia membantu untuk mengesan dia (S4jat) kerana dia memperm.ain dan memp.ersenda a.gama. Buat masa ini biarlah p.ihak berk.uasa a.gama dan polis cari dahulu dan jika ada apa-apa keperluan, kementerian ini sedia membantu,” kata Timbalan Menteri K.omunikasi dan Multimedia Datuk Zahidi Zainul Abidin.

Beliau berkata, pihaknya bersedia bekerj.asama dengan Jabatan A.gama Islam Selangor (Jais) dan polis untuk mengesan lokasi usahawan kosmetik itu.

Status Terbaru Buat Netizen Terkejut

Komen Ntizen:

Sumber : HarianMetro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber:https://dbongkar.com/2021/03/02/status-terbaru-jat/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Slepas Muncul Buat Llve KeIuar Agama, Status Terbaru Di Ig Sajjatt Bvat Ramal Netlzen Terkjut."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*