Foto Eleena Sui Jadi Bukti, Hannah Delisha Did4kwa Nikah Tahun Lalu?

Semalam hangat diperkatakan apabila timbul d4kwaan perkahwinan pelakon Hannah Delisha dan suaminya, Imam Shah tidak dir3stui ibu kandungnya, Nor Ashikin Ahmad.

Bagaimanapun, hari ini timbvl satu lagi d4kwaan apabila Hannah dikatakan telah pun mendirikan rumah tangga sejak setahun lalu.

Lebih menguatkan lagi d4kwaan tersebut, apabila pengguna berkongsikan posting milik pelakon, Eleena Sui bertarikh 19 Februari 2020 yang duduk seorang diri berposing di atas pelamin.

Selepas membuat perbandingan, pelamin tersebut kelihatan hampir sama dengan pelamin majlis pernikahan Hannah pada 19 Februari lalu.

Malah, ibu mentua Hannah turut memuat naik gambar dimana Eleena duduk bersama pengantin di pelamin namun kelihatan langsing dan tampil berbeza dengan penampilan terbarunya sejak Februari lalu yang kini sar4t ham1l anak pertama.

Perkara itu sekaligus menimbulkan tanda tanya bilakah tarikh sebenar Hannah dan Imam disatukan sebagai pasangan suami isteri.

Terdahulu, ibu pelakon itu berkongsi kata-kata puitis di Instagram termasuk meletakkan tanda pagar #IbuTidakRestu sekaligus mencetvskan spekvlasi di kalangan netizen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Foto Eleena Sui Jadi Bukti, Hannah Delisha Did4kwa Nikah Tahun Lalu?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*