‘Fasal Nabila nak kahwin esok ka apa.. Saya rasa wartawan 90% tepat..’ – Sharnaaz Ahmad

Khabar angin tentang bekas isteri pelakon Sharnaaz Ahmad, Noor Nabila Mohd Noor bakal diij4bkabulkan dengan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada hari esok (Jumaat) semakin bertiup kenc4ng.

Hasil temubual bersama mStar, Sharnaaz mengulas tentang perkara tersebut namun dia tidak berhak mengesahkan khabar angin itu.

“Fasal Nabila nak kahwin esok ka, apa ka… Saya rasa wartawan zaman sekarang memang 90 peratus tepat(khabar angin Nabila bakal kahwin)..
“Tapi saya tak boleh komen lebih fasal benda ni sebab saya bukan dalam posisi untuk bercakap atau memberi sebarang komen. 
“Tetapi jika betul benda itu (Nabila bakal kahwin) dikeluarkan secara rasmi pada suatu hari nanti, InsyaAllah saya sendiri akan keluarkan kenyataan sebab itu berkait juga dengan (individu yang) bakal jadi bapa tiri Jebat juga,” luahnya kepada mStar.

Bagaimanapun pelakon berusia 36 tahun itu menjelaskan jika perkara tersebut benar, dia akan sentiasa mendoakan kebahagiaan bekas isterinya yang juga kakak kepada selebriti terkenal, Neelofa.

Dalam pada itu, pemilik nama Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad terbabit menyokong apa jua keputusan yang terbaik untuk bekas isteri dan anaknya.

“Saya hanya doakan kebahagiaan semua orang. Nabila ada hak untuk bahagia, so why not… Semoga dia bahagia.
“Kalau mereka gembira, gembiralah saya. Happy anak saya, happy juga saya,” ujarnya.

Untuk pengetahuan. Sharnaaz berkahwin dengan Nabila pada 30 Mac 2017 lalu dan disahkan bercer4i pada 9 Julai 2020 secara hakam. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki bernama Jebat Jayden, 2.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami

Sumber: mStar (Julian Johar) via https://www.motifviral.dnqj.my/2021/03/19/pas4l-nabila

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Fasal Nabila nak kahwin esok ka apa.. Saya rasa wartawan 90% tepat..’ – Sharnaaz Ahmad"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*