Foto Kekasih Duduk Atas Riba Janna Nick Dikec4m Netizen

Nampaknya, pelakon pelakon dan pengacara, Janna Nick tidak pernah lekang daripada kontr0versi apabila berkongsikan gambar kekasihnya Dini Azan Schatzmann duduk di pangkuan r1ba.

Foto itu dikongsikan Janna di Instagram bersempena berakhirnya tayangan drama Marry Me Senorita di kaca televisyen beberapa hari lalu.

Seperti sudah dijangka, foto tersebut dike.cam oleh netizan yang kurang senang apatah lagi mereka berdua tidak mempunyai hubungan yang sah.

Kata netizen lagi, gambar itu juga dilihat tidak manis untuk dikongsikan kepada umum terutama bagi peminat bawah umur.

Sementara itu, ada juga komen na.kal daripada netizen dan rakan artis yang mengagumi kekuatan Janna menampung berat Dini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

Umum mengetahui, pelakon berdarah kacukan, Dini Azan Schatzmann menjalin hubungan cinta dengan pelakon dan pengacara Janna Nick. Malah, pasangan itu tidak lokek berkongsikan momen bahagia mereka di Instagram.

Baru-baru ini, pelakon berusia 26 tahun itu ada berbicara mengenai difinisi cinta bersama Astro Gempak. Definisi cinta bagi Dini adalah apabila dua jiwa menjadi satu dan ditakdirkan bersama.

Ditanya bagaimana dia tahu bahawa dirinya sudah dilamun cinta, Dini berkata apabila dia lebih memikirkan pasangan lebih daripada dirinya sendiri.

“Apabila anda memikirkan diri pasangan lebih daripada diri sendiri. Apabila anda mula memikirkan untuk hidup bersamanya sebagai sebuah pasukan, bukan secara individu yang berasingan,” katanya.

Ditanya mengenai kekasih hatinya, Dini menyifatkan Janna seorang yang sangat istimewa, mempunyai hati yang bersih, selalu memperbaiki diri dan sentiasa membantu orang.

“Seteleh saya mengembara ke pelusuk dunia, saya belum pernah bertemu dengan seorang wanita yang punya sifat dan personaliti sepertinya. Dia seornag bijak, tegas, sensitif dan kuat.

“Paling penting, dia mempunyai hati bersih dan selalu mahu memperbaiki diri serta membantu orang sekeliling menjadi lebih baik,” katanya.

Dalam pada itu, apabila ditanya bagaimana dia akan menolak cinta yang datang, Dini berkata dia tidak pernah memikirkannya kerana tidak ada wanita yang cintakan dirinya kecuali Janna.

“Saya tak tahu sebab tak pernah ada orang cintakan saya kecuali Janna,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendingkini.pw/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Foto Kekasih Duduk Atas Riba Janna Nick Dikec4m Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*