Tiada Lagi Mak Cik Petir, Noryati Taib Men1nggal Dunia

Industri hiburan dikejutkan dengan pemerg1an pelakon veteran, Noryati Taib atau lebih dikenali sebagai Makcik Petir, 63, yang men1nggal dunia, jam 2 pagi, hari ini.

Tiada Lagi Makcik Petir 

Berita sedih itu dikongsi oleh anak saudaranya yang juga pengarah popular, Shahrulezad Mohameddin menerusi sebuah hantaran di laman Instagram (IG) miliknya.

“Innallilahiwainailaihirojiun”

“Assalamualaikum gais. Dukacita abam nak bagitahu semua mak saudara abam Mak Uda Yati aka Makcik Petir atau nama sebenarnya Noryati Taib baru sahaja sebentar tadi menghembvskan nafas terakhirnya jam 2 pagi tadi,” tulisnya.

Peminat Dan Rakan Artis Terkejut

Dalam pada itu, menjengah ke ruangan komen rata-rata peminat dan kenalan artis meluahkan rasa terkejvt dan sed1h dengan pemerg1an bintang yang berbakat besar itu. Di kesempatan tersebut, Shahrulezad turut memohon agar semua pihak dapat mendoakan ibu saudara nya yang tercinta ditempatkan di kalangan orang beriman.

“Bagi semua para peminat Mak Uda Yati marilah kita sama sama doakan agar r0h beliau dirahmati Allah dihimpunkan beliau di kalangan mereka yang solehin”

“Sudi apalah kira dapat hadiahkan Alfatihah untuk Noryati Taib. Dan semoga Allah memberikan kekuatan pada semua ahli keluarga besar kami dalam berdepan dengan dug4an ini. Al fatihah,” tulisnya lagi

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat)

Pada Februari lalu,Noryati mengejvtkan peminat apabila Shahrulezad memaklumkan pelakon itu telah disahkan pos1tif cov1d-19. Namun dia disahkan sembvh tidak lama kemudian setelah menjalani kuarant1n di sebuah hospital di sini.

Sekadar info, selain gelaran Makcik Petir, Noryati turut dikenali peminat dengan gelaran Makcik Isabella dan Makcik Mary menerusi beberapa drama lakonannya sebelum ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tiada Lagi Mak Cik Petir, Noryati Taib Men1nggal Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*