Jadi Artis Pertama Dapat Vaks!n, Punca A.Aida Dapat Dulu Didedahkan

Siapa sangka, penerbit popular Datuk A Aida menjadi artis tempatan pertama di Malaysia apabila selesai menerima svntikan v4ksin Pfizer-BioNTech menerusi proses v4ksinasi di Dewan Sri Seroja, Putrajaya hari ini.

Menurut laporan Harian Metro, pemilik nama Zaidah Awang itu disuntik berikutan keanggotaannya dalam pasukan Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) yang berpangkat Kolonel Bersekutu.

Penerbit berusia 51 tahun itu berkata, dia tidak takut untuk disvntik selepas mendapat tahu namanya ada dalam senarai bagi menerima v4ksin C0vld-l9.

“Apabila nama tersenarai untuk mendapat svntikan v4ksin hari ini, saya okay dan tidak ada apa perlu ditakutkan. Bagi saya, takut itu subjektif dan setiap orang berbeza pandangan.

“Malah kalau ada fikir apabila kena v4ksin nanti akan m4ti, apa boleh dicakap adalah m4ti itu memang pasti dan bila-bila saja.

“Tak perlu svntik pun kalau sudah aj4l akan m4ti juga. Cumanya, apabila kita mengambil svntikan v4ksin sekurang-kurangnya dapat meningkatkan imunisasi badan kita,” katanya.

Datuk A Aida selepas menerima svntikan v4ksin Pfizer-BioNTech. FOTO Ihsan Datuk A Aida

Cumanya, apabila kita mengambil svntikan v4ksin sekurang-kurangnya dapat meningkatkan imunisasi badan kita,” katanya kepada Harian Metro.

Sebelum ini, pelakon dan anggota kumpulan Elite, Sasha Saidin bersama suaminya Sirhan Wahab menerima suntikan v4ksin C0vld-l9 buat kali kedua di Emirates Field Hospital, Dubai, Emiriah Arab Bersatu (UAE), pada Januari lalu.

Sasha mereka menerima svntikan v4ksin Sinopharm yang kedua itu selepas 21 hari mengambil svntikan pertama.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Sumber : HMETRO ONLINE

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jadi Artis Pertama Dapat Vaks!n, Punca A.Aida Dapat Dulu Didedahkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*