“Bapak Siapa Sang**p ni? Sila Kutip!” – Netizen Ber4ng Heliza Helmi Terima Komen Luc4h

Acap kali kita mendengar isu mengenai segelintir selebriti tanah air yang menerima komen, gambar dan video bervnsur luc4h di laman sosial milik mereka.

Sebelum ini, tular sebuah video aksi tidak sen0noh seorang lelaki memuaskan nafsu dengan menggunakan gambar penyanyi Wany Hasrita.

Terbaru, seorang anak penggiat seni yang memperjuangkan agama, Nur Heliza Helmi atau lebih mesra disapa Heliza turut menerima komen berb4ur luc4h dek kerana sebuah artikel yang dikongsikan oleh netizen di laman Facebook Kaki Viral.

Umum mengetahui Heliza merupakan seorang selebriti yang tidak pernah dikaitkan dengan sebarang kontr0versi mengenai dirinya, namun baru-baru ini nama Heliza h4ngat menjadi perbualan orang ramai di aplikasi Twitter apabila soal ‘menamatkan zaman bujangnya’ itu mula dikaitkan dengan perkara bervnsur luc4h.

Artikel yang ditulis oleh sebuah portal media hiburan itu, menceritakan mengenai Heliza yang wajar menjadi ikon belia Islam kerana tidak kemaruk soal cinta dan jodoh.

Ciapan yang tular di media sosial itu telah mengvndang amarah netizen apabila si pelaku berani meninggalkan komen yang ‘menj1jikkan’ itu di ruangan komen posting di Facebook tersebut.

Menerjah di Twitter, rata-rata daripada netizen kes4l dengan tindakan si pelaku itu yang seolah-olah tidak menghorm4ti peribadi Heliza yang sopan serta banyak memberi kesedaran kepada orang ramai terhadap isu Palestine.

Ramai juga dalam kalangan mereka yang turut meluahkan rasa terkilan serta mempersoalkan adakah isu pakaian seseorang wanita masih menjadi punca mereka dir0g0l?

Bagaimanapun, pihak Heliza tidak mengeluarkan sebarang kenyataan untuk menjawab isu yang tidak mempunyai faedah ini. Semakin lama semakin pelik karakter orang zaman sekarang ini yang seolah-olah tidak berasa malu untuk memuat naik komen sedemikian rupa.

Tidak sedarkah mereka bahawa tindakan mereka itu hanya akan membawa padah kepada diri sendiri? Sama-samalah kita mendoakan agar segelintir lelaki seperti ini berubah.

Penulis; Aqilah Paharuzi

Sumber: Twitter

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.koolfm.com.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bapak Siapa Sang**p ni? Sila Kutip!” – Netizen Ber4ng Heliza Helmi Terima Komen Luc4h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*