Wajah Isteri Pernah Di3jek Namun Suami Tetap Setia! Peminat Beri Pujian Tertinggi Buat Izzue Islam

“Dari Izu kita dapat belajar erti setia…🙌”

Pernah diuji dengan kata-kata ksat dan hlnaan daripada masyarakat namun selebriti ini tetap teguh mempertahankan isteri tercinta meskipun wajah permaisuri hati pernah dim0m0kan sebagai tidak cantik oleh mulut lanc4ng daripada para netizen.

Dvgaan perkahwinan sememangnya luar biasa kerana pasangan yang berjiwa kental sahaja mampu menghadapi suka dan dvka bersama serta masih mampu mencipta bahagia.

Penyanyi dan pelakon, Izzue atau Muhammad Izzul Islam Mazlan diberi pujian sebagai seorang suami yang setia meskipun pelbagai tom4han yang diterima termasuk ada yang mendesak agar dia dan isteri berc3rai-berai.

Bahkan selebriti ini mengakui dia tidak pernah sama sekali terlintas langsung di fikirannya untuk menlnggalkan isteri dan mencari orang lain, malah masing-masing saling melengkapi dan bersikap setia di sisi.

Terbaharu, Izzue dengan perasaan bangganya menyoal peminatnya mengenai wajah mereka yang dikatakan memiliki rupa paras yang seiras, wah sweet bukan?

Memuat naik hantaran di laman Instagram, pasangan suami isteri ini mempamerkan reaksi senyuman yang dikatakan persis kembar, malah mereka dilihat masih manja dan romantik bersama mengalahkan pasangan yang baru sahaja berkahwin.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Izzue Islam ™ (@izzueislam)

Hantaran yang dimuat naik itu meraih sokongan netizen mengenai wajah mereka yang hampir sama bahkan kelihatan seperti adik beradik.

Biasanya wajah pasangan yang dikatakan seakan-akan sama ini adalah jodoh panjang, meskipun tidak seratus peratus persis kerana mungkin seorang kulitnya agak sedikit cerah atau sebaliknya, bentuk muka pula dikatakan satu lonjong atau bulat namun secara menyeluruh masih tampak mirip.

Hal yang demikian mungkin disebabkan sering berkongsi gambar bersama, sekali imbas wajah mereka dilihat seiras dari segi bentuk wajah, mata, hidung dan senyuman.

Isteri dan pengurus kepada pelakon tersebut iaitu Nurinafilah Waharudin itu sudah bergelar sebagai isteri kepada selebriti berkenaan sudah selama hampir 8 tahun selepas hanya sekali lafaz diijabkabul pada 2013.

Meskipun berat sebenarnya ujian dan dvgaan buat pasangan Izzue  dan Awin  yang sudah 8 tahun mendirikan rumah tangga, tetapi masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata namun kemesraan yang ditampilkan oleh mereka nyata mengundnag rasa gembira di kalangan para peminatnya.

 

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuradi

Sumber: Instagram Izzue Islam

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber  :   https://www.hotfm.com.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wajah Isteri Pernah Di3jek Namun Suami Tetap Setia! Peminat Beri Pujian Tertinggi Buat Izzue Islam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*