Video alih suara remaja suruh tidur und4ng selebriti juga terhibur, “Banyak h1ngus tu”

Pasti ada antara korang yang telah menonton satu rakaman video seorang remaja yang suruh anda untuk tidur dengan gelagat manjanya.

Rakaman terbabit yang dimuat naik menerusi aplikasi popular, TikTok itu bagaimanapun mengvndang pelbagai reaksi wargamaya yang mana rata-ratanya juga merasa terhibur.

Walau bagaimanapun, selepas satu suntingan video remaja tersebut dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok atas nama Farhan Mazlan, terbaharu pula seorang pengguna yang popular dengan video alih suara iaitu Faradyble pula mendapat perhatian.

Di ruangan Instagram, Faradyble yang terkenal dengan video-video alih suara mengundang orang ramai merasa terhibur dengan video terbaharunya yang dimuat naik dimana tidak mengambil masa yang lama, terus mendapat ribuan tontonan.

Menerusi video suntingan alih suara remaja suruh tidur itu, Faradyble tidak mengecewakan peminat dan pengikut apabila dialog yang diubah membuatkan rata-rata netizen yang menonton berdekah.

Remaja yang viral ini terdahulu h4ngat dibualkan di beberapa platform media sosial apabila dia menyuruh untuk netizen tidur dengan penampilannya dalam video dengan memeluk bantal bergambar Mickey dan Minnie Mouse.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dub Parody (@faradyable)

Ternyata bukan netizen sahaja yang terhibur malah rakan-rakan selebriti juga turut sama berdekah menyaksikan Faradyble menyunting video remaja tersebut.

“Hahaha takleh bla…”

“Apa main bulu-bulu ni hahaha”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Video alih suara remaja suruh tidur und4ng selebriti juga terhibur, “Banyak h1ngus tu”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*