[VIDEO] Gelagat Kucing Seolah-Olah Risaukan Baby Tu Di Apa2 Kan Buat Ramai Terharu.

Telatah seekor kucing yang resah mendengar tangisan seorang bayi ternyata menyentuh hati warganet. Tangisan bayi kecil yang ingin dimandikan oleh seorang wanita.

Dalam video berkenaan ternyata membuatkan anak kucing berkenaan menjadi agresif lalu menc4kar-cak4r wanita terbabit, seolah-olah ingin memberitahu”kasihanilah bayi kecil ini”. Ternyata wanita itu sebenarnya hanya ingin memandikan bayi berkenaan. Mungkin anak kucing ini telah salah faham? Lucu bukan?

Kita mengetahui bahawa kucing adalah makhluk Allah yang sangat penyayang. Walau ia tak dikurnia akal fikiran, tapi diberikan ia perasaan yang sangat penyayang serta sangat mengambil berat pada tuannya.

Perkongsian oleh @Jacson di medium TikTok berkenaan turut di layari oleh ratusan warganet, rata-rata meninggalkan komen positif. “kucing tersebut hanya nak melindungi bayi berkenaan” komen seorang warganet.

Komen Netizen:

Tidak kurang juga ada yang beranggapan bahawa kucing tersebut seolah-olah dapat menghidu bahaya yang akan menimpa bayi berkenaan. Walau apa pun tanggapan netizen, video berkenaan sebenarnya di kongsi untuk hiburan semata-mata. Tiada sebarang ancaman terhadap bayi berkenaan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Tiktok

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Gelagat Kucing Seolah-Olah Risaukan Baby Tu Di Apa2 Kan Buat Ramai Terharu."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*