“Kami Ingatkan Hanya Saklt Biasa,” – Pelakon Filem One Two Jaga, Izuan Fitri Kini Terl4ntar Di Hospital

Pelakon remaja yang sebelum ini pernah membintangi filem Munafik Izuan Fitri, 19, dilaporkan kini sedang mendapatkan raw4tan lanjut di Hospital Selayang selepas diserang peny4kit tlbl dan batuk kerlng.

Menurut laporan Harian Metro, abang kembarnya Izuan Fikri, 19, memaklumkan adiknya itu dilaporkan masih belum menyedarkan diri dan kini sedang berada di bawah pemantauan rapi daripada pihak hospital.

Katanya, adiknya itu telah dikejarkan ke hospital pada 31 Julai selepas dia diser4ng sawan yang mengaklbatkan kedua-dua belah tangan dan kakinya berasa kebas.

“Setakat ini, adik saya Izuan belum sedarkan diri. Mengikut pemeriksaan doktor memaklumkan peny4kit tlbi dihidapinya sekitar dua tahun lalu sudah meny3rang bahagian otaknya.

“Adik saya memang tak tahu dia ada menghldap penyaklt tlbi pun. Sebelum ini, dia memang kurang sihat apabila selalu b4tuk dan dem4m, tapi dia tidak mahu ke klinik atau hospital untuk pemeriksaan. Jadi, kami ingatkan hanya s4kit biasa.

“Cuma, pada 31 Julai lalu ketika saya dan kakak pergi mendapatkan suntlkan vaksln C0vid-19, Izuan hubungi saya  memberitahu tangan dan kakinya keb4s serta tidak boleh bergerak untuk ke tandas,” katanya seperti yang dipetik.

Dikesempatan itu juga, abang kepada Izuan turut berharap agar semua pihak dapat mendoakan kesihatan adiknya itu agar dia segera kembali pulih seperti sedia kala.

Tambahnya lagi, pihak doktor juga menjalankan beberapa siri pemeriksaan bagi mengenal pasti mengenai kaedah terbaik untuk mer4wat adiknya itu.

“Saya mohon pada semua orang untuk sama-sama mendoakan adik saya supaya dia sedar semula dan kembali sihat. Sekarang, dia tidur saja tapi jika disentuh masih ada tindak balas dan pergerakan.

“Doktor juga akan membuat pemeriksaan lanjut ke atas adik saya pada bahagian ot4knya untuk memastikan kaedah raw4tan terbaik dan sesuai termasuk melakukan pembedahan,” jelasnya lagi.

Selain filem Munafiq, Izuan juga turut pernah membintangi filem Crossroad: One Two Jaga arahan pengarah dan pelakon popular Namron.

Menerusi perkongsian di laman Facebook, Namrom dilihat ada memanjatkan doa malah dia juga turut menyifat Izuan sebagai seorang pelakon yang mempunyai bakat yang cukup besar.

Sekadar informasi, sepanjang pembabitan dalam dunia lakonan, Izuan juga pernah meraih beberapa trofi antaranya Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik, Anugerah Skrin (ASK) TV3 pada 2015 dan Pelakon Kanak-kanak TV Terbaik, Anugerah Seri Angkasa (ASA) 2016.

Sumber: Harian Metro, Facebook Nor Abdul Rani (Ibu) & Namron

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber  :  https://www.mediahiburan.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kami Ingatkan Hanya Saklt Biasa,” – Pelakon Filem One Two Jaga, Izuan Fitri Kini Terl4ntar Di Hospital"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*