“Saya Tak Mahu..” – Shahrol Shiro dtduh Bapa Ayam, Sekali Ini respon beliau..

Pelawak Shahrol Shiro, 38, mend3dahkan namanya turut terkena tempias berikutan k3s kegiatan pemerdagangan manusia bagi tujuan eksploitasi s3ks.

Menurut Shahrol atau nama sebenarnya Shahrol Azizie Azmi  berkata dia menerima pertanyaan daripada beberapa orang kenalan yang ingin mengetahui kebenaran.

Bagaimanapun, anak kelahiran Kluang, Johor itu memberitahu ada juga segelintir individu yang terus melemparkan tudvhan tanpa usul per1ksa.

Beberapa sahabat termasuk bertanya adakah itu saya dan saya telah menjelaskan “ITU BUKAN SAYA”. Terima kasih kerana bertanya dahulu dan pada yang komen-komen terus menvduh saya, saya tak mahu kalian merangkak di padang m4hsyar mencari saya dan fokus pada d0sa-d0sa yang lain kerana saya dah memaafkan anda.

Dalam pada itu, pelakon drama Super Lawak FC mengucapkan ribuan terima kasih kepada individu yang mengambil berat dengan dirinya.

Buktinya saya masih umur bawah 40 an. Muda kan? Sekian terima kasih kerana mengambil berat pasal saya.

Semalam, beberapa portal melap0rkan seorang pelawak terkenal dit4han p0lis selepas disy4ki terbabit dalam kegiat4n pemerd4gangan manusia bagi tujuan ekspl0itasi s3ks di sebuah hotel di Kuala Pilah, Ahad lalu.

Dalam serbuan pada jam 10 pagi itu, p0lis turut menyelamatkan seorang wanita daripada menjadi m4ngsa pemerdag4ngan orang untuk tujuan ekspl0itasi s3ks.

Selain nama Shahrol, nama Tauke juga antara yang disebut-sebut warganet.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : riverbed.me

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Tak Mahu..” – Shahrol Shiro dtduh Bapa Ayam, Sekali Ini respon beliau.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*