“Artis Yang Berg4duh, Netizen Pun Kena” – Zulin Aziz S4man Netizen Kaki Fitn4h lsu Komen IG Nana

Pelakon dan pengacara Zulin Aziz nekad untuk memfailkan saman terhadap netizen yang keterlaluan menulis komen berbaur fitn4h terhadapnya.

Kata Zulin, tindakan s4man itu boleh memberikan pengajaran kepada pelaku yang sekali gus membersihkan namanya.

“Yaa betul kata netizen. S4man memang tak boleh sembuhkan hati yang terlvka tetapi boleh bagi pengajaran kepada mereka yang menfitn4h.

“Dengan ini saya bersetuju dan saya akan keluarkan s4man kepada netizen yang tulis sebarang komen fitn4h terhadap saya.

“Saya telah serahkan screenshot komen-komen netizen yang menjatvhkan maruah saya, menfitn4h dan sekutu dengannya.

“Seperti yang saya maklumkan,saya tidak m4rah sekiranya anda tidak setuju, teguran, beri nasihat…tetapi bahasa yang anda lemparkan kepada saya berbaur fitn4h dan menjejaskan nama baik dan perniagaan saya.

“Atas nasihat peguam, kami bersetuju meneruskan saman ini demi memberi pengajaran. Terima kasih atas nasihat Netizen juga yang minta saya berbuat demikian,” katanya dalam satu hantaran di Facebook baru-baru ini.

Selain saman, Zulin turut membuat laporan polis terhadap netizen terbabit.

“Semoga Allah permudahkan urusan. Kita jumpa di mahkamah,” tegas Zulin bersama salinan laporan polis yang dibuat pada Selasa.

Terdahulu, Zulin tampil menjelaskan salah faham dalam kalangan netizen terhadap komennya di laman sosial penyanyi dan pelakon Siti Nordiana susulan isu pergeseran faham dengan lima sekawan bulan lalu.

Zulin pada masa sama turut menghubungi Nana untuk menjelaskan makna sebenar di sebalik komen terbabit dan menjernihkan keadaan yang berlaku.

Terdahulu, Zulin menulis komen berbunyi ‘hmmm… nak buat apa RM200,000 tu, dapat ke ubat hati yang terluka’, yang mana mendapat kec4man tervk dari netizen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Artis Yang Berg4duh, Netizen Pun Kena” – Zulin Aziz S4man Netizen Kaki Fitn4h lsu Komen IG Nana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*