[VIDE0] Pemuda Feeling Menyanyi Sendirian Di Tangga, “Sedapnye Suara Dia”

Siapa sangka dari nyanyian suka-suka, rupa-rupanya seseorang itu ada bakat menyanyi yang tersendiri. Ada di antaranya yang tidak sedar memiliki bakat tersebut hinggalah ada yang memberitahu tentangnya.

Jika di4sah lagi dengan menghadiri kelas vokal, mungkin bakat seseorang itu boleh menjadi lebih besar lagi. Tiada siapa tahu rezeki seseorang itu. Namun begitu, baru-baru ini satu video yang memaparkan seorang lelaki dirakam secara cvri-cvri oleh rakannya telah mencvri perhatian ramai.

Screenshot at Aug 11 20-19-37

Rakaman yang dimuat naik di TikTok oleh seorang penggunanya ini memaparkan seorang pemuda feeling menyanyi sendirian di tangga. Apa yang mencvri perhatian ramai adalah suara nyanyian pemuda ini yang sungguh merdu sekali.

Berikut adalah rakaman pemuda feeling menyanyi sendirian di tangga yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @daengsyarif_ ini:

Wow, sedap betul suara nyanyian lelaki ini! Pemilihan lagunya pun boleh tahan membuai rasa. Apa-apa pun perkongsian video ini telah meraih dua juta tontonan dan 352 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Hahaha mantap la suara boleh pergi jauh”

Pemuda Feeling Menyanyi Sendirian 3

“Nyanyi kat tangga memang sedap bro kat situ bergema”

Pemuda Feeling Menyanyi Sendirian 2

“Lagu yang sentiasa buat aku mengalir air mata”

Pemuda Feeling Menyanyi Sendirian 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDE0] Pemuda Feeling Menyanyi Sendirian Di Tangga, “Sedapnye Suara Dia”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*