Cik B Makan Makanan Sihat, “Masuk 20an Kompem Lawa”

Nur Edlynn Zamilleen atau lebih dikenali dengan nama panggilan Cik B ini adalah anak kepada usahawan kosmetik terkenal Dato’ Seri Vida. Personaliti Cik B yang merendah diri biarpun anak orang kaya ini telah membuatkan warganet senang dengannya.

Masih muda dan turut bergelar usahawan, Cik B juga sering berkongsikan gaya hidupnya di sosial media. Bagaimanapun terbaharu satu video yang memaparkan Cik B makan makanan sihat telah menjadi perhatian ramai. Dalam rakaman yang dimuat naik itu kelihatan figura tersebut sedang makan ayam dan juga timun.

Perkongsian rakaman tersebut telah membuatkan warganet teruja melihat anak muda ini bersungguh mahu turunkan berat badannya. Berikut adalah video Cik B makan makanan sihat yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama akaun @natashaorsammy ini:

Wow, semoga berjaya misi Cik B ini! Perkongsian rakaman Cik B tengah makan ini telah meraih lebih 1.6 juta tontonan dan 100 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan kata-kata semangat buat usahawan muda ini. Berikut antara yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Cik B makan menu diet pun selera macam makan nasi. Terbaik”

Cik B Diet 3

“Cik B makan sayur macam makan nasi. Bagus la Cik Bie”

Cik B Diet 2

“Masuk 20 an kompem lawa nie. Buktikan pada yang mengutuk”

Cik B Diet 1

“Cik B suap timun macam suap nasi..So cute. Semoga Cik B berjaya”

Cik B Diet 4

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  

Sumber  :  https://himpunanceritalawak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cik B Makan Makanan Sihat, “Masuk 20an Kompem Lawa”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*