Menanti kelahlran anak sulungnya sejak 10 tahun, Akhirnya Jururawat Pergi Buat Selamanya Selepas bayi pram4tang dikeluarkan Akibat Covld19

SEORANG jururawat dipercayai menlnggal dunia akibat Covld-19 di Hospital Sultan Ismail Petra di Kuala Krai pada Sabtu.

GAMBAR HIASAN

Difahamkan, wanita berkenaan dijangkiti Covid-19 tahap empat dan terpaksa melahirkan zuriatnya itu menerusi pembedahan ketika kandungannya berusia 26 minggu dalam keadaan pramatang.

Jururawat berkenaan Norfaizah Mohamed Nor, 34, yang sedang menanti kelahiran anak sulungnya sejak 10 tahun meninggal dunia pada jam 3.02 pagi.

Bayi wanita itu ditempatkan di unit rawatan intensif neon4tal (NICU) untuk mendapatkan rawatan lanjut.

Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan (JKNK), Datuk Dr Zaini Hussin ketika dihubungi Sinar Harian berkata, pihaknya akan melakukan siasatan lanjut untuk mengetahui punca sebenar kematlan jururawat berkenaan.

“Ya betul, dia (jururawat) itu menlnggal dvnia tetapi sama ada disebabkan Covld-19 atau bukan, kami perlu siasat dahulu,” katanya.

Norfaizah menlnggal dvnia di Hospital Sultan Ismail Petra di Kuala Krai, pada Sabtu dipercayai akibat serangan Covld-19.

Sumber : –SINAR HARIAN

Sumber:- Amazingnara

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://trendingkini.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Menanti kelahlran anak sulungnya sejak 10 tahun, Akhirnya Jururawat Pergi Buat Selamanya Selepas bayi pram4tang dikeluarkan Akibat Covld19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*