Netizen K0rek Balik Status Facebook Abang Arw4h Siti Sarah, Dah Pula Kenapa Tu?

Beberapa status tulisan abang kepada penyanyi Allahyarhamah Siti Sarah, Ahmad Firdous Raissuddin yang pernah ditulis sejak tahun lalu tular di Twitter sejak semalam.

Menerusi tangkap layar yang dikongsikan pengguna media sosial Twitter, Ahmad Firdous pernah beberapa kali menyatakan pandangan mengenai pengambilan vaksln.

Di samping status Ahmad Firdous itu juga diletakkan bersama keadaan terkini dirinya yang turut menerima raw4tan sebagai pesaklt COVlD-19.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan tujuan netizen berkongsi semula pandangan Ahmad Firdous di ruang Facebooknya sebelum ini.

Untuk rekod, Ahmad Firdous dimaklumkan oleh Shuib dij4ngkiti vlrus berb4haya itu pada 11 Ogos lalu selang dua hari selepas pemergian Siti Sarah.

Ahmad Firdous kemudiannya dimasukkan ke Unit Raw4tan Rapi (ICU) Hospital Serdang sehari kemudiannya namun dilaporkan telah kembali stabil pada Jumaat lalu.

Allahyrhamah Siti Sarah menghembvskan nafas terakhir di Unit Raw4tan Rapi (ICU), Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM) akibat cov1d-19, jam 5.13 pagi Isnin lalu.

Terdahulu, ibu kepada empat cahaya mata itu bertarung nyawa aklbat C0VID-19 selepas lebih 48 jam ditidurkan.

Allahyrhamah menlnggalkan empat cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini masih berada dalam pemantauan di PPUKM.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Berita Terkini

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Netizen K0rek Balik Status Facebook Abang Arw4h Siti Sarah, Dah Pula Kenapa Tu?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*