Ramai Sed1h PM Letak Jawatan. Sekali ni Yang Beliau Buat Sebelum Letak Jawatan Buat Ramai Terharu

Kuala Lumpur: Tan Sri Muhyiddin Yassin berharap kerajaan baharu dapat dibentuk dengan segera supaya pentadbiran negara ini tidak terganggu dan dapat berjalan seperti biasa.

Beliau berkata, tempoh dua bulan ke hadapan ini amat penting kerana negara dijangka mencapai imuniti kelompok pada Oktober.

“Segala perancangan sudah digariskan dalam Pelan Pemulihan Negara (PPN) tidak boleh terbantut. Sektor ekonomi perlu dibuka semula untuk memastikan ekonomi negara dapat pulih dengan segera dan rakyat dapat menjana pendapatan untuk menyara diri dan keluarga.

“Justeru, momentum pelaksanaan program vaksinasi tidak boleh terganggu. Rekod kita mencatatkan jumlah vaksinasi harian antara yang tertinggi di dunia mesti dikekalkan.

“Jangan bimbang, Kabinet saya sudah menempah lebih 87 juta dos vaksin untuk penduduk negara ini membabitkan perbelanjaan 4.36 bilion ringgit.

“Jumlah ini adalah lebih daripada mencukupi untuk saudara dan saudari sekalian,” katanya ketika Perutusan Khas selepas meletak jawatan sebagai Perdana Menteri Kelapan, hari ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : hmetro

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ramai Sed1h PM Letak Jawatan. Sekali ni Yang Beliau Buat Sebelum Letak Jawatan Buat Ramai Terharu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*