“Tangan Lain Yang Panas, Tiup Tangan Lain” -Telatah Alisa Aisyah ‘Membebel’ Sambil Makan, Kelakar Tapi Comel!

Telatah anak-anak kepada selebriti dan usahawan, Hanis Zalikha bersama pasangannya yang juga pelakon, Hairul Azreen sering sahaja mencuri perhatian ramai. Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah, dua anak yang cukup bijak dan comel ini membuatkan ramai teruja apabila menyaksikan telatah mereka.

Apatah lagi yang paling kecil, Alisa Aisyah ini. Keletahnya agak banyak bercakap dan ‘nakal’ yang suka mengusik membuatkan pengikut di Instagram mereka geram menyaksikannya.

Terbaharu, rakaman Alisa Aisyah makan pancake telah mencuri perhatian ramai. Dalam video itu Alisa kelihatan sedang duduk di kerusi meja makan sambil menunggu makanannya siap dimasak. Sambil itu kedengaran suaranya yang bercakap tidak henti-henti.

Namun tiba-tiba kedengaran suara si abang, Yusuf bercakap hanya beberapa ayat sahaja dan Alisa terus bersuara bertanyakan siapa yang bising itu. Telatah Alisa Aisyah ‘membebel’ sambil makan pancake yang dimuat naik di Instagram anak kecil ini sendiri adalah seperti berikut:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alisa Aisyah Hairul Azreen (@thealisaaisyah)

Apasal comel sangat ni? Perkongsian rakaman telatah Alisa Aisyah ‘membebel’ ini telah meraih hampir 500 ribu tontonan. Berikut antara reaksi ramai mengenai video anak kecil comel ini yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Comel je dia tiup tangan tu”

Alisa makan pancake 3

“Dia suka taw dengki dengan abang dia…Comel je”

Alisa makan pancake 2

“Dia yang paling banyak cakap kat sini lepastu tanya pulak siapa yang bising”

Alisa makan pancake 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tangan Lain Yang Panas, Tiup Tangan Lain” -Telatah Alisa Aisyah ‘Membebel’ Sambil Makan, Kelakar Tapi Comel!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*