“Camne lah nk cari manusia ni..tersangat bi4dapp…” Ali Puteh Ditvduh Hidup Mewah Sebab Guna Duit Arw4h Abam

Pelawak Ali Puteh berasa kes4l kerana masih ada segelintir individu yang menv.duh dia berkaitan harta peningg4lan arw4h Abam Bocey.

Terbaru, Ali, 32, ada berk0ngsi foto kebun miliknya bersama isteri tercinta, Melati Fitri Abdullah dan anak-anak.

Namun, hantaran itu dicem4ri dengan komen daripada seorang keyboard warrior yang mend4kwa pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan mengguna duit arw4h abangnya dalam urusan tanah tersebut.

Beng4ng dengan tvduhan tidak berasas itu, pelakon filem Kolong menyifatkan d4kwaan itu terlampau bi4dab untuk dihiraukan.

Ali bhasrat untuk mencari pemilik akaun

Dalam pada itu, Ali juga meluahkan hasrat untuk mencari pemilik akaun terbabit kerana telah melemparkan kata-kata fitn4.h.

Ya Allah.. masih ada lagi manusia begini hidup di muka bumi ini.. Kalau masih hidup, cepat-cepat la bertaubat. Takut esok-esok pergi ke negeri abadi masih tak dapat maaf dari saya.

Terlalu bi4dab sangat sampai kata saya makan duit arw4h abang saya Abam. Macam mana la nak cari manusia ni..tersangat bia4ap.. Kategori b4ngsat…!!

KOMEN NETIZEN:

Terdahulu, arw4h Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan meningg4l dunia pada 9 Februari 2020 di kediamannya di Gombak akibat dem4m panas.

Sumber: Instagram @aliputeh_official

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Camne lah nk cari manusia ni..tersangat bi4dapp…” Ali Puteh Ditvduh Hidup Mewah Sebab Guna Duit Arw4h Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*