[Video] “Haris Senyum Samp4i H1lang M4ta..”Gelagat lucu Intan Ladyana Dan Harris Alif Jadi Perhatian Ramai

Pasangan selebriti, Intan Ladyana dan Harris Alif nampaknya tidak henti-henti menjadi tumpuan peminat mereka apabila selepas mendirikan rumah tangga, rata-ratanya begitu tumpang gembira melihat mereka.

Selain itu, sikap mereka yang humble dan tidak terlalu ‘menunjuk’ membuatkan ramai cukup meminati kedua-dua selebriti ini yang sama cantik, sama padan.

Satu perkongsian oleh seorang peminat di TikTok pula tentang telatah comel Intan Ladyana dan Harris Alif nampaknya menjadi bualan hangat di platform tersebut apabila memaparkan momen sweet mereka.

Dalam video dikatakan momen sweet tersebut ketika mereka shooting sempena hari raya namun nampaknya telatah mereka disaat itu kembali menarik tumpuan ramai.

Apa tidaknya, Harris Alif membuatkan peminat turut sama tersenyum menyaksikan dia bersama Intan Ladyana disaat shooting bersama sehinggakan video dikongsikan oleh pengguna atas nama Wegomaximum meraih ribuan tanda suka.

Lalu ruangan komen pula dihujani dengan pelbagai reaksi oleh netizen yang merasa tercuit hati dengan pasangan terbabit, sangat comel!

“Anak diorang mesti comel, semoga mereka berdua sehingga ke syurga…”

“Saya suka betul lah pasangan ni, dorang tak show off dan comel je”

“Untung Harris dapat Intan bila cakap sak1t terus lepas, kalau laki lagi laki aku cakap…”

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] “Haris Senyum Samp4i H1lang M4ta..”Gelagat lucu Intan Ladyana Dan Harris Alif Jadi Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*