Ajar Cara P4m Susv Secara Sopan, Tapi ‘Diser4ng’ Komen Luc4h Pula

Zaman teknologi digital kini digunakan sebagai salah satu medium untuk orang ramai bukan sahaja berkongsikan kisha hidup, malah menjadi tempat berkongsi ilmu. Apa yang dikongsikan adalah percuma dan boleh dimanfaatkan oleh orang yang berkaitan.

Namun, berbeza pula dengan pengalaman wanita ini dimana dia ‘diserang’ dengan komen-komen berbaur lucah apabila menunjukkan cara mengepam susu buat ibu dalam keadaan sopan. Macam-macam!

Situasi yang sama turut dilakukan oleh wanita ini menerusi akaun TikTok @nadmasrom di mana beliau selaku kaunselor laktasi bertauliah aktif mengajarkan ilmu mengenai susu ibu kepada para pengguna pada platform tersebut.

Dalam pada itu, niat baik beliau mengajarkan ilmu mengenai susu ibu ini telah ‘diserang’ oleh segelintir individu yang tidak bertanggungjawab dengan meletakkan komen yang melucahkan isu penyusuan.

Bukan itu sahaja, beliau dilihat masih lagi ‘dibvli’ oleh golongan tidak bertanggungjawab ini meskipun sudah menutup aurat dengan baik tanpa mendedahkan tubuh badan.

@nadmasrom

NUMOM LIGHT HANDSFREE @numommalaysiatv #nadbreastfeedinginfo #breastfeedingcounselor #tiktokguru #learnontiktok #jombelajar #teamsusuibu

♬ nhạc nền – 15schill

Ramai dalam kalangan warganet yang turut naik marah dengan beberapa komen berbaur lucah sebegini dan mengatakan betapa teruknya mentaliti sesetengah pihak. Ada juga yang menyarankan kepada kaunselor ini juga supaya terus kongsikan ilmu yang sedia ada dan jangan peduli dengan komen-komen negatif.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ajar Cara P4m Susv Secara Sopan, Tapi ‘Diser4ng’ Komen Luc4h Pula"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*