“Mcm Pem4Iu Je Dia…” [VIDEO] Izara Aishah MeI4tah C0mel Jadi Tvmpuan Netizen

Pelakon, Izara Aishah seringkali menjadi tumpuan netizen apatah lagi sejak dirinya kini tampil dengan imej bertudung sekali gus membuatkan ramai semakin suka melihatnya.

Kecantikan Izara Aishah juga tidak dinafikan sentiasa menarik perhatian ramai apabila gayanya berfesyen turut menjadi inspirasi buat para wanita.

Walau bagaimanapun, nampaknya satu rakaman video yang memaparkan Izara Aishah sedang photoshoot tudung menjadi tumpuan netizen berikutan kecantikannya itu yang dipuji mereka.

Tetapi sebenarnya bukan itu sahaja membuatkan Izara Aishah viral di aplikasi TikTok dengan ribuan mata menontonnya kerana dalam pada dia sedang photoshoot ada satu kejadian yang mengejutkan dirinya.

Jadi secara spontan, Izara Aishah melatah namun rata-rata netizen sangat tercuit hati kerana dia meIatah dengan sangat comel lalu menimbulkan ket4wa kecil orang di sekelilingnya.

@ayuzorkafli

Opocot! Melatah pon cantik @izaraaishahofficial ni 😩😻. Get ready guys 7 september ni launching di @shawlpublika . Korang serbu IG now ok ❤️

♬ original sound – Ayuzorkafli

Sikap Izara Aishah yang mel4tah dalam video itu bagaimanapun meraih ribuan tanda suka dan dihujani dengan pelbagai reaksi di ruangan komen, ini kerana netizen sangat meminatinya yang cantik dan humble.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL via MV

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mcm Pem4Iu Je Dia…” [VIDEO] Izara Aishah MeI4tah C0mel Jadi Tvmpuan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*