Shuib Bawa Anak Ke Bubblebee, Sekali Netizen Komen Apa Yang Shuib Buat Masa Di ‘Bubblebee’ Tu

“Saya dgn anak baju biru kat depan kedai tadi. Tq @shuibsepahtu bagi angpau dekat anak² saya tadi. Happy diaorg…” – Netizen

Netizen puji Shuib izinkan anak anak Shuib apa saja demi membahagiakan anak anaknya. Shahmira Muhamad atau lebih dikenali sebagai Shuib merupakan seorang pelawak, pelakon, pengacara dan penyampai radio Malaysia.

Video Dibawah:

“Saya secara peribadi amat suka cara suib menyantuni anak anak anak ..berhemah dan amat menjaga hati mereka syabas..so jgn grang grang .jadilah ayah yg dihormati bukan dit4kuti ok”

“Seronok tengok Uwais, Talita dan Matin. Emosi anak anak pun perlu dijaga. Kurangkan tekanan terutama Matin yang masih kecil lagi. Kalau asyik kena marah, anak anak pun akan rasa ‘down’ jugak. Semoga keluarga Shuib dalam rahmat dan lindungan Allah..”

Shuib pun nak ubati hatinya juga, bila anak anak suka hati Shuib pun rasa lega.

“Jangan sedih-sedih daddy ada. Selagi hidup, daddy akan pastikan anak-anak daddy jadi insan hebat, soleh dan solehah.”

Demikian kata pelawak dan usahawan, Shuib Sepahtu kepada anak-anaknya sebelum ini tatkala Shuib melihat mereka menangis mengenangkan pemergian ibu tercinta.”

“Daddy kalau rindu ibu, daddy tengok Uwais saja,” ujar pengasas jenama minuman Bubble Bee.

Tidak salah kita ikuti perkembangan Shuib bg dia membesarkan anak anaknya ketika ini agar menjadi contoh pada kita semua betapa ujian dari Allah SWT hendaklah kita tabah menghadapinya.

Terdahulu, anak-anak Shuib ‘dimarahi’ datuk, netizen yang menangis.

“Mereka kena marah, aku pula yang ‘melalak’,” 

“Kasihan. Saya tak dapat tahan air mata bahagian ‘anak yatim,” 

“Datuk marah tanda sayang. Semoga jadi anak-anak yang baik,” 

“Lihat Matin menangis, air mata aku pun meleleh sekali. Kasihan dia tak ada ibu nak pujuk,” .

Dalam pada itu, rata-rata netizen melahirkan rasa teruja dan tidak sabar untuk menanti kepulangan anak bongsu Shuib dan Siti Sarah iaitu Ayash Affan untuk bertemu abang dan kakaknya.

Ayash yang dilahirkan pramatang pada 7 Ogos kini masih dirawat di Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia (HCTM) dan dijangka dibenarkan pulang ke rumah dalam tempoh dua minggu lagi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : slambermedia

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Shuib Bawa Anak Ke Bubblebee, Sekali Netizen Komen Apa Yang Shuib Buat Masa Di ‘Bubblebee’ Tu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*