[VIDEO] “Laki mana nak mar4h…” Netizen Terhibur Lihat Gelag4t Fazura Raih Pujian Ramai

Sejak menjadi usahawan tudung, ramai yang semakin mengemari selebriti jelita ini iaitu Nur Fazura dimana dia menjadi bualan hang4t bukan sahaja sebagai pelakon.

Malah sebagai seorang usahawan yang mengeluarkan tudung jenamanya sendiri dengan harga yang cukup berpatutan dimana turut mengundang peminat begitu teruja untuk mendapatkannya sehingga jualan selebriti ini cepat ‘diser4ng’ peminat.

Selain tudung, Nur Fazura juga diketahui ramai mempunyai produk kecantikannya sendiri dan nampaknya satu rakaman dia memakai Glow Lippy menarik perhatian ramai dengan gelag4t Fazura yang lucu.

IMG_20210916_153243

Lebih menarik perhatian dalam video yang dikongsikan oleh salah seorang pengguna TikTok ini bukan sahaja membuatkan netizen suka melihat kecantikannya malah turut menunjukkan gelag4t Fazura yang tidak disangka-sangka peminat seorang yang lucu.

Selain rakaman itu membuatkan rata-rata netizen yang melihat terhibur, netizen juga memuji wajah Fazura ini mempunyai iras seperti pelakon popular Korea iaitu Song Hye Kyo.

“Bila Faz senyum kan, nak seiras dengan Song Hye Kyo la. Pelakon Korea tuh”

Fazura Fazura

“Fazura ni bukan nak kata memang cantik sungguh-sungguh. Muka tu kan nampak lembut ja, muka aku ni kan nampak garang. Tengok pun orang kata somb0ng…”

IMG_20210916_153348

“Hahaha kelakar la, tetiba terbayang”

IMG_20210916_153331

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Laki mana nak mar4h…” Netizen Terhibur Lihat Gelag4t Fazura Raih Pujian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*