“Pgi Tdi Bngun Tidur Mimpi Berkhawin Dgn Vida… Cik B & Kacak Trima Seadanya”- Roslan Shah

Pelakon dan pengacara, Roslan Shah, 49, tidak meno.lak andai dirinya ber.jodohan dengan usahawan popular dan penyanyi lagu I Am Me, Datuk Seri Vida.

Menurut Roslan atau nama sebenarnya, Roslan Udin, hal itu dikongsikannya setelah bermimpi dirinya berkahwin dengan Vida yang kini sedang hangat diperkatakan di media sosial berhubung hasratnya untuk berkahwin dengan seorang usahawan muda, Ahmad Iqbal Zulkefli, 27.

“Banyak sangat keluar cerita Datuk Seri Vida nak kahwin. Pagi tadi bangun tidur, Cik Lan teringat mimpi berkahwin dengan Datuk Seri Vida pula tiba-tiba.

“Cik B dan Kacak terima Cik Lan seadanya. Mimpi kali pertama,”katanya dalam satu hantaran di akaun Instagramnya hari ini.

Selain itu, menerusi ruangan kapsyen, Roslan dalam nada berseloroh menganggap mujur perkara itu cuma satu mimpi dan bukan satu kenyataan.

“Selamat cuma mimpi. Tapi kalau sudah berjodoh, nak buat macam mana ya. Cik Lan tak mampu nak beri satu bulan satu juta.

“Cik Lan mampu kasi makan rojak buah Maznah Ke Tu saja. Cik Lan orang mis.kinlah. Ini gambar kenangan Cik B dan Kacak semasa kecil dulu ya,”katanya merujuk kepada gambar yang dikongsikan dalam hantaran yang sama.

Dalam pada itu, perkongsian Roslan itu disambut dengan tawa lantaran pengikut dan peminatnya tahu pengacara ini cuma berjenaka dan sering berkongsi perkara yang melucukan di media sosialnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by roslanshah (@realroslanshah)

Pada tahun 2013, Roslan pernah menjadi tular menerusi kontroversi hendak berkahwin dengan seorang wanita mis.teri dari Kelantan namun diang.gap ramai sebagai satu propaganda.

Tidak cuma itu, menerusi kontroversi yang sama, Roslan juga dike.cam dan ditu.duh pon.dan oleh sege.lintir rakan artis termasuk kalangan warganet namun perkara itu tidak berpanjangan berlaku.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : utusanonline

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Pgi Tdi Bngun Tidur Mimpi Berkhawin Dgn Vida… Cik B & Kacak Trima Seadanya”- Roslan Shah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*