“Amb3r Tegvr..”PU Syed Bid4s Kec4man Kak KM.

Pendakwah bebas terkenal, Pencetus Ummah (PU) Syed menerusi lnstagram nya membidas kembali kecam4n usahawan selebriti yang juga anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri, Kak KM.

Tegur Kak KM Secara Terbuka Kerana d0sa

Menurut PU Syed atau nama sebenarnya Syed Mohd Bakri bin Syed Ishak, dia men3gaskan bahawa tindak4nnya m3negur Kak KM atau nama sebenarnya Liana Rosli secara terbuka adalah kerana usahawan itu telah membuat d0sa. Tambah pendakwah itu lagi,dia bertanyakan kepada Kak KM adakah wanita itu sed4r akan peril4kunya selama ini telah meng4ibkan d1rinya send1ri dan juga keluarga.

“Ambe(saya) t3gur,dia kata meng4ibkan dia..dah selama ini dok meng4ibkan d1ri send1ri dan keluarga dia perasan atau tidak?

“Siapa yang meng4ibkan siapa in? Ambe (saya) men3gur secara terbuka sebab dia buat d0sa dan viralkan d0sa secara terbuka! Ambe(saya) tak perlu penghormatan dari dia..cukuplah Allah menyaksikan bahawa antara benar dan s4lah itu NYATA!

“Nak sangat jadi perhatian manusia..bak kata Diva AA dalam lahjah pantai timur “eh mu ngaji ke dop?”” tegur PU Syed

Berh4rap Kak KM Berubah

Dalam pada itu, PU Syed juga menyifatkan masih ada iman di dalam d1ri Kak KM kerana anak selebriti itu masih ‘terasa’ akan t3guran yang diberikan. Malah, PU Syed berh4rap agar dia dapat berubah dan mencari rezeki yang lebih berkat.

“Bila dia sent4p dengan tegur4n ambe(saya)..itu tanda masih ada iman dalam d1ri..berubahlah..kerana ny4wa ini bukan dalam kawal4n kita..sekejap saja Allah boleh t4rik..

“Ramai yang jadi jutawan dengan berniaga..dan membuat iklan yang patuh syariah..maka rezeki mereka akan berkat..tetapi jika sebaliknya..pasti tiada keberkatan dalam rezekimu..sekalipun banyak..” tvlisnya lagi

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SYED MOHD BAKRI BENYAHYA (@pusyed_official)

Terdahulu, sebuah portal melaporkan Kak KM ber4ng dengan tindak4n PU Syed gara-gara menvduhnya berd0sa dan mendapat rezeki yang tidak berkat. Artikel Murai.my sebelum ini mendedahkan PU Sye m4negur usahawan itu dan berkata suami dan ahli keluarga terdekatnya wajib men4gur dan menasihati wanita tersebut agar dapat menutup aur4t dari tatapan umum.

Sumber:Murai.my

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Amb3r Tegvr..”PU Syed Bid4s Kec4man Kak KM."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*