DS Vida Mngamvk Masa Live, Cerlta perkara Sebenar kenapa Dia Pergi Rumah Iqbal

PETALING JAYA: Usahawan terkenal, Iqbal Zulkefli menzahirkan rasa terkejut selepas kedatangan j.utawan k.osmetik, Datuk Seri Vida (DSV) ke kediamannya, pukul tiga pagi.

Menerusi entri Instagram, dia memuat naik beberapa hantaran Instastory yang memaparkan Vida memegang sebentuk cincin permata jenis tanzanite biru sambil memakainya di hadapan Iqbal.

Menurut Iqbal, dia mendakwa penyanyi poular lagu I Am Me itu seakan-akan menc.eroboh kediamannya tanpa pengetahuan walaupun sudah merahsiakan alamat daripada pengetahuan pelbagai pihak.

“Kedatangan Datuk Seri Vida di rumah saya pukul 3 pagi tadi tanpa pengetahuan saya. Kali terakhir saya berhubung dengannya pada September.

“Saya keluar tanpa berpakaian penuh, kerana fikir adik saya yang mengetuk pintu rumah. Alamat rumah saya pun entah dari mana dia jumpa. Saya layan sahaja dengan emosi yang tidaklah seberapa baik.

“Dia meninggalkan sebentuk cincin, pasti saya tidak akan sesekali pakai. Semestinya, saya akan memulangkan kembali. Saya sebenarnya penat sebegini,” katanya di Instastory.

Mengulas lanjut, Iqbal turut menghubungi pengawal kes.elamatan dengan mempertikaikan kebenaran untuk kenderaan milik j.utawan tersebut dapat memasuki kawasan kediamannya pada waktu berkenaan.

“Saya akan siasat bagaimana kereta Datuk Seri Vida lepas untuk masuk ke kawasan rumah saya. Saya m.arah pada pengawal kes.elamatan. Macam mana boleh mudah lepas walhal ada dua tapisan pondok kes.elamatan untuk memasuki kawasan rumah saya?.

“Kamera litar tertutup CCTV segenap penjuru, hanya pemegang kad sahaja yang boleh masuk. Biasanya pengawal kes.elamatan akan menghubungi terlebih dahulu jika ada orang datang,” jelasnya.

Terdahulu, namanya sekali lagi menjadi perbualan hangat warganet apabila dikatakan bakal berkahwin dengan usahawan terbabit, kembali diperkatakan.

Kredit : Kosmo/FB

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : onlinemalaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "DS Vida Mngamvk Masa Live, Cerlta perkara Sebenar kenapa Dia Pergi Rumah Iqbal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*