‘Sampai Tua’ Shuib Raih 100k T0nt0nan – ‘Sampai Saja Part Akhir Terus Seb4k’

Sebelum ini, Shuib menerusi akaun Youtube miliknya ada berkongsi satu video kenangan bersama Allahyarham Siti Sarah ketika mereka mendendangkan sebuah lagu berjudul ‘Sampai Tua’.

Terbaru, Shuib telah melancarkan lagu tersebut di akaun Youtube miliknya. Meskipun terpksa menyanyikan lagu ciptaaan Aidit Alfian itu secara solo, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad, kelihatan tabah dan redha dengan ujian yang melanda.

Dinda kau masih paling jelita

Jom dengarkan lagu Sampai Tua di Youtube Shuib Channel. Dari sebelum kahwin lagi, @shuibsepahtu dan arwah sarah dah dengar lagu Sampai Tua.

Menanti lebih 10 tahun untuk lagu ni. Shuib dah janji sama-sama nak nyanyi dengan arwah sarah tahun lepas tapi nampaknya tak kesampaian. Akhirnya yang tinggal hanya kenangan, yang tersemat dalam jiwa sampai bila-bila. Manusia hanya mampu merancang, Allah yang menentukan.

Sesungguhnya, perancangan Allah adalah yang terbaik. Sama-sama kita sedekah Al Fatihah kepada Allahyarhamah Siti Sarah Raissuddin.

Di Instagram, Shuib memberitahu bahawa dia dan Sarah sudah menanti lebih dari 10 tahun untuk lagu ini. Bahkan, mereka turut merancang untuk menyanyikan lagu ini secara duet.

Namun, itu semua hanyalah perancangan dan Alllah yang menentukan segalanya. Siapa sangka, isteri yang dicintai telah pergi buat selama-lamanya ujar Shuib. Tambah Shuib, lagu ini sangat bermakna buat dirinya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Sampai Tua’ Shuib Raih 100k T0nt0nan – ‘Sampai Saja Part Akhir Terus Seb4k’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*