Tengah Buat Live, Que Haidar Terkejut Peminat Tanyakan Pemerg1an Mamat Khalid

Duk4cita dimaklumkan bahawa Mamat Khalid Pengarah terkena di arena seni tanah air telah men1nggal dunia malam tadi di Hospital Slim River. Arw4h dikatakan telah mendapat ser4ngan jantung di restoran miliknya sebelum dihantar ke hospital dan dimaklumkan telah men1nggal dunia.

Terdahulu Allahy4rham pernah dimasukkan ke Unit Raw4tan Rapi (1CU) di sebuah pusat perubatan selepas mengalami ses4k nafas pada Oktober 2019. Pemerg1an pengarah tersohor itu dikatakan secara mengejut dan sebelum ini arw4h memang tiada masalah kesihatan yang serius.

Antara individu yang terkesan dengan pemerg1an arw4h adalah rakan artis iaitu Que Haidar, Que hanya mengetahui tentang berita kem4tian arw4h menerusi siaran langsung interaksi bersama peminat apabila beberapa orang peminat bertanyakan tentang kem4tian pengarah tersohor itu.

Disebabkan terkejut dengan berita tersebut, que haidar terpaksa menghentikan siaran langsung tersebut untuk mendapatkan kepastian tentang berita yang mengejutkan itu. Menurut Que, arw4h mamat khalid antara individu yang banyak memberi peluang kepada dirinya untuk menonjolkan bakatnya yang kebanyakan pengarah lain tidak melihatnya.

Video:

@quehaidar

Antara director terawal mengesan bakat saya. Bermula dgn 1 commercial Putrajaya, seterusnya menghadiahkan saya Amy Mat Piah juga Deris, Al fatihah 💔

♬ Kali Terakhir Kulihat Wajahmu – Uji Rashid

Menjengah ke ruangan komen, warga net masing2 mengucapkan Takziah kepada keluarga Arw4h dan berharap semoga dipermudahkan semua urusan berkaitan pengebumian arw4h. Semoga ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan beramal. Inshaa Allah.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : tiktok via koleksiviral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tengah Buat Live, Que Haidar Terkejut Peminat Tanyakan Pemerg1an Mamat Khalid"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*