“Mau Syuk Gigit Jari Camni!!” Penampilan Terkini lstrinya, R0ssa Sera J4di Bualan Ramai

Amboi, bukan main lagi Rossa Sera sekarang tayang badan mantap selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram (kg).

Ekoran itu, isteri pelakon dan pelawak sensasi Shuk Sahar, Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah kini tampil lebih segar dan yakin dengan penuh gaya!

Apa yang menarik perhatian adalah kapsyen-kapsyennya seolah-olah menyi1ndir Shuk yang kini kervgian kerana dia yang sekarang bukan Sera yang dahulu, bertubvh gemp4l dan kurang cantik.

Malah, menerusi Instastorynya Sera mengakui nekad untuk menguruskan tubuhnya kerana tiada sesiapa yang akan menyayangi seseorang yang tidak menarik.

Lihat saja video-video terkini terutama membabitkan produk Berryfull yang diamalkannya. Fuh, dari XXL ke saiz S!

Pun begitu, ada juga yang sangsi dengan kenyataannya mampu hilang lebih 10kg dengan hanya mengamalkan Berryfull dua kali sehari.

Bak kata warganet, ub4t paling mujarab untuk kurus adalah ‘pat4h hati’, kan?

Shuk menyesal tak tu?

“Apa-Apa Jadi Pada Aku, Kau Punc4nya! “ – Ish! Lain Macam Ucapan Selamat Hari Jadi Shuk Sahar Untuk Sera…

Rossa Sera, isteri kepada pelawak kontrversi Shuk Sahar mengucapkan terima kasih kepada suaminya itu kerana memberikan ucapan sempena ulang tahun kelahirannya.

Menerusi sebuah hantaran di ruangan InstaStory, Rossa Sera atau lebih mesra dengan panggilan Sera telah berkongsi tangkap layar mesej dikirim Shuk menerusi aplikasi Whatsapp.

Namun apa yang menarik perhatian ialah, menerusi mesej tertera Shuk dilihat seperti sedang cuba untuk mengajak isterinya berbincang namun tidak dilayan.Shuk turut memberitahu kepada Sera supaya jangan menyesal sekiranya sesuatu berlaku kepada dirinya.

“Kau takkan faham apa sebenarnya aku buat selama ni. Aku mintak kita ke Sabah, aku nak ceritakan semuanya kau tak nak dengar.

“Takpe Sera kau ingat ye…Apa-apa jadi pada aku selepas ni jangan kata tak ada kaitan, kau ingat Sera kau puncanya, terima kasih,” tulis Shuk seperti meluahkan rasa tidak hati.

Pada akhir kata-katanya Shuk mengucapkan selamat hari jadi kepada Sera sambil mendoakan isterinya itu.

“Selamat hari jadi aku doakan kau panjang umur, murah rezeki dan dipanjangkan usia untuk anak-anak aku sebab kau tetap ibu anak-anak aku,” ucapnya.

Seakan tidak mahu melayan ‘bebelan’ Shuk, Sera hanya membalas ringkas mesej tersebut dan mengucapkan terima kasih.

“Thanks for the wish ayah Ain dan Amy. Take care,” katanya sinis.

Masalah rumah tangga Shuk dan Sera kembali hangat diperkatakan sejak beberapa bulan yang lalu apabila isterinya itu mendkwa pelawak tersebut kembali cur4ng bersama wanita bernama Fara Salleh.

Spekulasi juga mengatakan Shuk dan Sera sudah lama tidak tinggal sebumbung dan sedang dalam proses pencer4ian.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berumur setahun.

Akibat kontrversi rumah tangga yang dianggap mencem4rkan imej karier, Shuk menerima padah apabila dipec4t daripada terus menjadi penyampai radio Hot FM.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : wannetwork

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Mau Syuk Gigit Jari Camni!!” Penampilan Terkini lstrinya, R0ssa Sera J4di Bualan Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*