[VIDEO] ‘Aku Cur4ng Dengan Orang Yang Sama Berkali-Kali’ – Shuk Sahar Akui sesuatu buat ramai tak sangka

Nama pelawak terkenal Shuk Sahar sudah tidak asing lagi selepas berulang kali terp4lit dengan kontrversi ‘p4nas’ melibatkan wujudnya orang ketiga yang dikatakan menjadi punca keret4kan rumah tangganya.

Menerusi satu hantaran di TikTok yang dimuat naik oleh Gula_hatii, Shuk dilihat membuat Live di aplikasi berkenaan. Di dalam Live tersebut, terdapat individu yang seakan mem3rlinya dengan meminta tips untuk cur4ng dengan pasangan mereka.

Walau bagaimanapun, Shuk menyatakan ia bukanlah perkara yang seronok baginya sehingga menyebabkan dia kini berasa tidak bahagia.

Tak best pun jadi macam aku. Tak best tak happy dan bukan satu benda yang kalau lah aku boleh jadi baik aku pun tak tau lah nak cakap macam mana.

Yang mana mintak tips cur4ng ni tak payah lah. Sebab korang kenal aku, korang boleh nampak aku apa yang aku buat so tak pay4h buat pun.

Dalam pada itu, pelawak berusia 35 tahun itu mengakui bahawa dirinya sudah cur4ng berkali-kali dengan orang yang sama dan menasihatkan orang yang menonton Live berkenaan supaya janganlah cur4ng jika mereka sudah mempunyai keluarga.

Aku cur4ng dengan orang yang sama tau berkali-kali. Mungkin ada yang cur4ng dengan orang yang lain-lain cuma orang tak tahu. Apa yang boleh aku bagi tahu sejujurnya kalau orang tu dah ada family tak payah lah cur4ng.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] ‘Aku Cur4ng Dengan Orang Yang Sama Berkali-Kali’ – Shuk Sahar Akui sesuatu buat ramai tak sangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*