“Ni Opponent Pun Menyerah Diri” Video Hannah Delisha Bertinju Cvri Perhatian Ramai

Pelakon dan penyanyi bernama Hannah Delisha ini memang serba berbakat. Sudahlah memiliki kejelitaan yang mampu membuatkan penonton terpukau, bakatnya pula memang tidak boleh dipertikaikan lagi.

Pakej lengkap dimiliki selebriti ini membuatkan apa sahaja karyanya dipuji peminat yang sentiasa mengikuti perkembangannya. Terbaharu, satu video yang memaparkan pelakon jelita ini telah mencvri perhatian warganet.

Dalam perkongsian tersebut kelihatan Hannah Delisha bertinju dengan seorang lelaki. Gaya Hannah Delisha dalam rakaman tersebut nampaknya seperti sudah profesional. Mengenakan cermin mata dan sarung tangan tinju serta pergerakan pantas tersebut membuatkan ramai memujinya.

Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan Hannah Delisha bertinju ini:

Video:

@hannahdelishaofficial

Fight like a girlšŸ’•šŸ„Š

ā™¬ Canā€™t be touched (Remix) ā€“ 2piece

Wow, boleh tahan ganas! Perkongsian video pelakon jelita ini telah dimuat naik menerusi akaun TikTok miliknya dengan nama hannahdelishaofficial.

Video ini juga telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan 12 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka selepas menyaksikan rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!Ā 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ni Opponent Pun Menyerah Diri” Video Hannah Delisha Bertinju Cvri Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*