[VIDEO] “Kawin Dgn Erra Je Boleh..”- Isteri Awie Bagi Kebenaran Yang Luar Biasa

Menerusi satu klip dimana temu bual bersama penanyi dan pelakon yang dikenali ramai iaitu Awie dan Erra Fazira mendapat perhatian ramai setelah Awie memberi satu kenyataan yang mengejutkn semua pihak.

Keakraban Erra Fazira dan Awie sememangnya diketahui ramai kerana mereka pernah berlakon bersama dan perna mempunyai hubungan suatu ketika dahulu dan kini para artis tersebut sudah mula mempunyai keluarga sendiri.

Persahabatan antara Awie dan Erra tidak pernah dihalang oleh isteri penyanyi rock tersebut malah kenyataan Awie ketika itu juga membuatkan para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka.

Mengikut dari apa yang dinyatakan oleh Awie dalam temu bual tersebut, beliau menyatakan bahawa isteri beliau merestukan hubungan jika beliau ingin berkahwin lagi namun bakal isteri beliau semestinya Erra Fazira.

Disaat beliau mengungkapkan kenyataan tersebut, ruat wajah Erra sedikit terkejut namun beliau faham Awie sekadar berselor0h dan mereka tahu batas pergaulan mereka tidak lebih sebagai seorang sahabat sahaja.

Namun para peminat tidak menyangkakan bahawa isteri penyanyi rock sanggup menyatakan kenyataan sebegitu dan hal ini dikeluarkan di temu bual ketika itu.

Mengikut sumber Erra Fazira kini selesa menyendiri dan jika beliau berjumpa jodoh, beliau tidak pernah menolak.

Namun pada saat ini, beliau hanya fokus kepada anak perempuan beliau yang kini semakin membesar dan memalukan pantauan dari seorang ibu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga persahabatan mereka kekal sehingga akhir dan tiada pertelingkahan yang akan berlaku untuk waktu yang akan datang,

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Kawin Dgn Erra Je Boleh..”- Isteri Awie Bagi Kebenaran Yang Luar Biasa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*