[VIDEO] Air Muka Aliff Syukri TibaTiba Brubah Ketika Ditnya S0alan Dari Aznil

Kuala Lumpur – Rancangan HardTo H.eart merupakan sebuah program bual bicara yang dikemudikan pengacara nombor satu Malaysia, Datuk Aznil Haji Nawawi.

Menampilkan temubual bersama selebriti-selebriti ternama, para tetamu yang hadir bakal berkongsi kisah j atuh bangun mereka sepanjang menceburi dunia hiburan.

Ia sekaligus merungkai sisi terlindung selebriti yang selama ini hanya dihakimi berdasarkan cerita-cerita k.ontroversi yang ters.ebar di media.

Para personaliti akan membuka mulut bagi memberi pencerahan, manakala Aznil yang juga mesra disapa Pak Nil selaku pengendali program, bakal menadah telinga sebagai seorang pendengar.

Pelbagai r.ahsia dikongsikan dalam perbualan dari hati ke hati ini, malah pertanyaan-pertanyaan yang diajukan bersifat terlalu peribadi, namun dilontarkan secara tidak pr.ovokatif.

Kesabaran Buat Pak Nil

Usahawan selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri mend.akwa dirinya adalah merupakan penyanyi lelaki nombor satu, manakala Datuk Seri Siti Nurhaliza pula penyanyi wanita nombor satu negara.

Perkara berkenaan dikongsikan sendiri oleh Aliff menerusi video temuramah bersama Datuk Aznil Hj Nawawi dalam rancangan HardTo H.eart.

Saya penyanyi no.1 Malaysia. Tahun ini saya tidak. Jika Siti Nurhaliza adalah penyanyi wanita no.1, maka sayalah penyanyi lelaki no.1,” katanya dalam temu bual itu. Dia kemudian menambah bahawa dia telah mendapat gelaran itu dan nampaknya, orang hanya c.emburu dengan pencapaiannya.

Pengacara TV itu boleh dilihat ketawa apabila bintang B.adang itu membuat kenyataan ber.aninya. Penyanyi itu memberi kapsyen videonya bertanya kepada pengikutnya sama ada mereka bersetuju bahawa dia seorang penyanyi berbakat.

“Jika semua bersetuju saya berbakat, saya akan mengeluarkan lagu baharu. Bolehkah saya menjadi penyanyi lelaki no.1 Malaysia?”.

Netizen membalas di ruangan komen dengan ada yang bersetuju bahawa dia penyanyi terbaik manakala yang lain tertanya-tanya dari mana dia mendapat keyakinannya.

“Saya dah dapat a.ward nyanyian tapi macam banyak yang c.emburu. Dah dapat tapi dihalang,” jelasnya.

Selain dikenali sebagai seorang usahawan yang berjaya, Aliff juga pernah menghasilkan beberapa buah single, termasuk lagu Kelepok Raya yang mendapat kritikan netizen berhubung muzik video yang dihasilkan.

Dalam pada itu, usahawan yang sering mencetuskan k.ontrovers itu turut memaklumkan dia akan keluar dengan sebuah lagu baharu jika mendapat persetujuan ramai.

Info Program Hard to Heart (Astro Ria)

Rancangan ‘Hard To Heart’ merupakan sebuah program bual bicara yang dikemudikan pengacara nombor satu Malaysia, Datuk Aznil Haji Nawawi.

Menampilkan temubual bersama selebriti-selebriti ternama, para tetamu yang hadir bakal berkongsi kisah jatuh bangun mereka sepanjang menceburi dunia hiburan.

Ia sekaligus merungkai sisi terlindung selebriti yang selama ini hanya dihakimi berdasarkan cerita-cerita kontroversi yang tersebar di media.

Para personaliti akan membuka mulut bagi memberi pencerahan, manakala Aznil yang juga mesra disapa ‘Pak Nil’ selaku pengendali program, bakal menadah telinga sebagai seorang pendengar.

Pelbagai rahsia dikongsikan dalam perbualan dari hati ke hati ini, malah pertanyaan-pertanyaan yang diajukan bersifat terlalu peribadi, namun dilontarkan secara tidak provokatif.

Tiada soalan khusus disediakan, justeru tetamu yang hadir akan bercerita mengikut keselesaan mereka.

Kredit : HY/FB

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : trendingsangat

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Air Muka Aliff Syukri TibaTiba Brubah Ketika Ditnya S0alan Dari Aznil"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*