Wanita Mengaku Tak Suka Lelaki Melayu Ini, Rupanya Baru Bercerai, Dikatakan Lelaki Mat Salleh Rupanya Ramai Yang Kenal Kerana Ini

Dua hari lalu hangat isu mengenai seorang pengusaha kosmetik di bernama Sara Anna yang dikatakan mengeluarkan kenyataan di video bahawa dia tidak berminat dengan lelaki Melayu.

Menurut alasan yang diberikan, lelaki Melayu sering membawanya makan di kedai mamak sedangkan beliau lebih berminat untuk makan di restoran mewah atau fine dining. Ini kerana beliau yang sudah berjaya sebagai pengusaha kosmetik sudah bekerja keras selama ini dan inginkan keselesaan.

Susulan itu, Instagram Sara Anna di @darlingsara_ terus menerima kecaman daripada netizen yang tidak bersetuju dengan kenyataan tersebut.

“Sorry lah ckp sis.kalau kenyataan media tu berkata “hanya mampu bawa ke kedai mamak ” itu kemampuan seseorang lelaki tu.jgn MENGHINA.jikalau sis mau mat salleh ke negro sekali pon jgn menghina.saya tau sis cantik.tapi tak perlu ade percakapan seperti itu.awak berkemampuan . pagi2 breakfast dh 50hinggit , semoga hubungan sis berkekalan,” kata seorang netizen mengezam.

“i tengok u biasa-biasa jer tak la cantik sangat….tapi materialistik…..” tambah seorang lagi.

“Masalahnya takde la elok mana 😂😂😂 mukapun petak macam adudu😭😭 kita tgok perjalanan hubungan ni sejauh mana wakakakakaka! Nak mat saleh sgtkn,” kata mereka lagi.

Bagaimanapun ada juga yang menyokong kenyataan beliau sebagai pilihan individu.

“Wowww bersemuttt..kan sara da ckap..dia tk minat dgn lelaki melayu..ikut dia lah..life dia..dia berhak memilih,” kata salah seorang penyokongnya.

Mengenai gosip-gosip yang mengaitkannya dengan seorang peguam Melayu, ramai yang membuat spekulasi bahawa mereka sudah berpisah kerana Sara Anna pernah dilihat keluar makan dengan lelaki Mat Salleh. Malahan ada juga yang mendakwa Sara Anna pernah masuk hotel dengan seorang lelaki.

Mengulas mengenai gosip itu, Sara Anna dalam ruangan komen berkata beliau sudah bercerai jadi terpulanglah dengan siapa beliau keluar

Berkaitan dengan lelaki Mat Salleh yang rapat dengannya, seorang follower mendakwa mengenali lelaki itu yang bernama Lucas yang popular di Singapura di aplikasi mencari pasangan popular Tinder. Malahan ada yang menuduh Lucas sebenarnya seorang lelaki bayaran ataupun gig0l0.

“Saya akan tanya dia kemudian,” jawab Anna pendek terhadap tuduhan itu

Persoalannya, adakah kontroversi ini hanyalah strategi pemasaran yang ditimbulkan oleh pengusaha kosmetik itu untuk melariskan produknya?

Sumber IG

Apa komen anda?