[VIDEO] Netizen Tak Senang Tengok Fatin Afeefa Keluar Isi Minyak, Suami Duduk Dalam Kereta – ’10 Tahun Kahwin Tak Pernah Buat’

Sejak berkahwin, pelakon Fatin Afeefa dan suami yang merupakan jutawan muda, Aliff Awang, sering menjadi sorotan mata warganet di media sosial.

Isi minyak

Tidak cukup dengan isu Fatin beratur untuk mengambil makanan kepada suaminya, kali ini aktres cantik itu keluar isi minyak kereta pula mencvri perhatian.

Usahawan itu dilihat keluar daripada kereta McLaren berwarna hijau dan meminta tolong pekerja yang bertugas untuk mengisi RON 97.

Macam-macam reaksi

@yoursbabe_11 Eh bukan dngn laki ke🤭 #fatinafeefa #artismalaysia #fyp #tiktokmalaysia #weddingvibes #suamiistribahagia ♬ original sound – Yours_

Perbuatan itu menjadi topik hangat kerana ada yang bersetuju dan juga bantah. Ada pengikut yang merasakan sepatutnya Aliff yang keluar daripada kereta, baru nampak ‘gentleman’.

Selain itu, golongan isteri lain mended4hkan mereka tidak pernah turun isi minyak dan hanya menunggu di dalam kereta.

Bagaimanapun, geng ‘single’ menyatakan sudah terbiasa melakukan sendiri kerana tidak ada pasangan hidup.

Sekadar info, Fatin telah mendirikan rumah tangga dengan Aliff pada 30 Disember lalu.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : ohbulan.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Netizen Tak Senang Tengok Fatin Afeefa Keluar Isi Minyak, Suami Duduk Dalam Kereta – ’10 Tahun Kahwin Tak Pernah Buat’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*