“PKP ni Pusat Kenal Pasangan”-Jihan Muse terlepas cakap,ded4h teman istimewa Zara Zya

Akhirnya pelakon Zara Zya mengakui dirinya sedang bahagia bersama insan tersayang apabila menulis kapsyen romantis di 1nstagram. Zara bagaimanapun berkata, terlalu awal untuknya mended4hkan identiti lelaki tersebut kerana mereka masih dalam proses perkenalan.

“Betullah tu! Saya sedang berkawan rapat dengan seseorang yang istimewa dan dalam proses mengenali hati budi masing-masing. Doakan baik-baik! Walaupun nerv0us tapi bahagia,” katanya kepada mStar.

Pada Sabtu lalu, menerusi 1nstagram, Zara berkongsi foto serta kapsyen memberitahu hatinya kini sudah dimiliki. Dalam kapsyen tersebut, dia turut memberi bayangan jejaka itu bukanlah seorang selebriti.

“Walaupun bidang kita berlainan… walaupun pelbagai watak yang saya lakonkan… walaupun pelbagai hero yang pernah bergandingan dengan saya, namun awak antara yang teratas di hati saya. Terima kasih terima saya seadanya. Saya sangat bahagia sekarang!,” tulisnya.

Perkongsian Zara itu menerima pelbagai k0men daripada pengikut termasuklah rakan artis antaranya Jihan Muse.

“Selalu mendoakan kebahagianmu walaupun aku suka bvli kau. Yang ni aku approve. Tapi ingat pesan mak jangan bagi 100 peratus hati tu nanti s@kit lagi, sukalah abang uniform, PKP ni pusat kenal pasangan,” k0men Jihan.

Sementara itu, Zara berkata jejaka berkenaan bukanlah anggota beruniform seperti yang diperkatakan oleh pengacara Gegar Vaganza itu.

“Jihan pun tak tahu siapa… salah faham tu! Boleh jadi dia cakap beruniform sebab sekarang ni kan PKP, semua petugas beruniform sahaja yang keluar rumah. Siapa pun jejaka itu, biarlah rahsia dulu!,” ujarnya.

Pelakon drama Seadanya Aku ini pernah mengikat tali pertunangan dengan pelakon Hafreez Adam pada Oktober tahun lalu, namun hanya bertahan selama tiga bulan. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan slah.. Terima Kasih! Kredit Mstar

Kredit: mychannel

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: TRANSFORMASI

Apa komen anda?