Scha Elinnea Dihubungi Individu Tidak Dikenali Menjadi ‘Teman Ranj4ng’ Kepada Seorang Selaki Berstatus VIP.

KUALA LUMPUR: Penampilan s*ksinya mampu mengg0ncang iman lelaki, namun pelakon jelita, Scha Elinnea, 21, tidak pernah menggunakan kelebihan yang dikurniakan menjadi seorang pengg0da.

Imej s*ksi bukan perkara baru sering dikaitkan dengan pelakon yang mula mencipta nama menerusi drama Cik Reen Encik Ngok Ngek dan Nasi Kerabu Untuk Che Abe itu. Biarpun ‘berani m4ti’ dengan pakaian s*ksi dan seraut wajah mengg0da, Scha bukan seorang bersifat ‘ged1k’ dan suka mencairkan hati golongan Adam.

Bagaimanapun, dek disebabkan imej s*ksi, gadis kelahiran Sungai Petani, Kedah itu seperti meletakkan dirinya dalam ‘b4ra api’ yang memb4kar diri secara perlahan-lahan. Seperti air yang menggeleg4k, darjah kepan4san termometer gadis kecil molek itu serta merta memuncak.

Nyata, khalayak pantas menghakimi dan menilainya hanya berdasarkan apa yang dilihat menerusi media sosial. Malah, ada yang tergamak mengaitkan Scha dengan kegiatan tidak bermoral, baru-baru ini.

Bukan sahaja menjadi bahan kec4man netizen, Scha juga mendedahkan perangai jel1k lelaki berhidung belang yang menyangka dirinya mudah diajak ke ranj4ng.

Manis menguntumkan senyuman, Scha berkata, dia terkejut apabila dihubungi individu tidak dikenali menjadi ‘teman ranj4ng’ kepada seorang lelaki berstatus VIP.

“Saya tak pasti sama ada lelaki berkenaan rakan atau pembantu peribadi lelaki VIP berkenaan. Namun, kata-katanya cukup membuatkan saya terkejvt dan takvt. Dia bertanya berapa bayaran dikenakan jika mahu menjadikan saya teman beraksi atas r4njang. Apa, ingat saya pelacvr ke?

“Ya, mungkin saya suka berimej s*ksi, tetapi saya bukan perempuan mur4han. Manusia seperti ini, saya takkan bagi muka dan kena berteg4s. Saya beri am4ran akan mengambil tind4kan sekiranya sekali lagi berani menghubungi saya dan bertanyakan soalan mengarvt.

“Jika tidak mahu mendapat m4lu dan muka tersebar dalam laman sosial, jangan sesuka hati mengambil kesempatan ke atas golongan wanita,” tegas Scha berb4ur am4ran.

Andai melihat dari sudut luaran, pasti akan ada yang beranggapan gadis yang diperkenalkan menerusi drama Mr Grey itu n4kal dan l1ar, sesuai dengan imej yang ditonjolkan. Namun, hakikatnya, Scha, seorang yang sangat sensitif dan mudah mengalirkan air mata.

“Jangan sesekali menilai buku daripada kulitnya. Jujurnya, saya mudah tersentuh dan berhati tisu. Disebabkan itu, saya cepat menitiskan air mata sekiranya membaca komen netizen dalam laman Instagram (IG). Cara menulis seolah-olah mengenali saya luar dan dalam.

“Daripada sibuk mahu menjaga tepi kain artis, lebih baik jaga anak bini mereka dahulu. Mungkin tak ramai yang tahu, saya juga seorang pemalu. Saya akan rasa kekok apabila perlu membawakan watak ged1k, penggoda atau per4mpas suami orang. Rasa g3li pun ada sebab tak biasa.

“Bagaimanapun, itulah cabaran sebagai pelakon. Lagipun, kita tahu karakter sedemikian hanya satu lakonan dan bukannya perangai sebenar saya,” katanya kepada BH Online.

Dihamb4t dengan pelbagai cerita pan4s hingga tahap menga1bkan, Scha bersyukur dikelilingi insan yang banyak memberi sokongan supaya tidak mudah kecund4ng.

“Walaupun sed1h dan jiwa g0yah, namun kata semangat yang diberikan keluarga, syarikat pengurusan, rakan dan peminat sedikit sebanyak mengubat hati serta memberi kekuatan untuk terus berdiri menentang setiap cemvhan.

“Syarikat pengurusan, Absolute Management mengambil berat mengenai saya, lebih lagi apabila ditudvh menjadi pelacvr kelas atasan, baru-baru ini.

“Saya tak kisah jika saya dikec4m, tetapi jangan menga1tkan keluarga dalam isu ini. Nak kec4m, h1na saya seorang.

Jika ikutkan, saya boleh membawa tudvhan ke pihak berkuasa kerana saya memiliki bukti berdasarkan tangkap layar dibuat. Cuma, tak kuasa memanjangkan isu yang tidak memberi manfaat.

“Jadi, jangan sesekali menc4bar tahap kesabaran saya,” tegasnya.

Scha berkata, cabarannya sebagai anak seni bukan sahaja godaan orang kenamaan, tetapi juga dalam kalangan rakan selebriti.

Mengulas pernahkah dig0da selebriti lelaki, bekas penuntut Universiti Teknologi MARA (UiTM), Jengka, Pahang itu tidak menafikan ada rakan artis cuba mendekatinya. Bagaimanapun, mahu bersikap profesional, cuba mengelak terjeb4k dengan cinta lokasi.

“Tipvlah jika saya kata tak pernah. Tak din4fikan, ada rakan artis yang menghantar mesej untuk berkenalan lebih rapat. Kebiasaannya, saya takkan layan jika terima mesej sedemikian. Saya tak mahu soal peribadi menjejaskan hubungan profesional di lokasi penggambaran. Jadi, lebih baik saya buat tak tahu untuk mengelak wujud rasa kek0k,” cerita Scha sambil tertawa.

Beralih soal jodoh, Scha atau nama sebenarnya, Natasha Mohamed Mubeen berkata, dia masih belum memikirkan soal berpacaran dengan lebih serius. Ini kerana masih banyak perkara yang ingin digapai, lebih lagi ketika kerjaya lakonan sedang memuncak.

“Buat masa ini, saya lebih selesa berkawan sahaja. Saya belum sedia untuk ke tahap ser1us. Saya mahu lebih fokus dengan kerjaya lakonan yang sedang memuncak. Saya juga tak mahu kontr0versi cinta menjadi pengh4lang untuk saya membina nama dalam bidang seni.

“Jika ada lelaki yang sukakan saya, dia kena sanggup menunggu,” katanya yang turut membintangi filem Marabahaya Undeground dan Seandainya Kau Ada.

Dengan pakej yang dimiliki tentunya bukan calang-calang lelaki yang layak untuk menjadi bakal suaminya. Jika poket tidak tebal, jangan sesekali berani untuk mendekati gadis berwajah manis ini.

Saat mengulas pertanyaan itu, Scha berkata, dia bukan jenis gadis yang mendambakan duit lelaki.

“Saya kena ada duit sendiri, walaupun mungkin ditakdirkan bertemu dengan lelaki kaya. Ini bermakna, kena seimbang. Dengan cara ini, lelaki tidak akan mudah untuk memperlekehkan wanita yang berdikari. Apabila tidak terlalu bergantung dengan lelaki, mereka akan fikir banyak kali untuk meninggalkan kita,” luahnya.

Ketika ini, jadual penggambaran Scha cukup padat apabila perlu menyelesaikan tiga drama bersiri. Selain drama Perempuan Tanpa D0sa yang sedang rancak ditayangkan, Scha masih perlu menyelesaikan baki penggambaran untuk dua Hatimu Sedingin Salju dan Tak Sempurna Mencintaimu.

Sebelum ini, Scha pernah membuat laporan di Balai Polis Kuantan, Pahang ekoran d4waan mengaitkan dirinya terbabit dalam sind1ket pelacvran kelas atasan yang dibayar antara RM20,000 sehingga RM40,000 untuk satu malam. Ia dibuat susulan laporan sebuah blog yang menggunakan paparan skrin profil muka depan akaun IG sebagai gambar hiasan berhubung berita berkaitan isv skand4l s3ks kelas atasan itu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber:  BH ONLINE

Apa komen anda?